Πτώση στο -0,1% σημείωσε ο δείκτης καταναλωτικής δαπάνης στη Γαλλία, σε μηνιαία βάση, τον Απρίλιο , όταν τον προηγούμενο μήνα, Μάρτιο, είχε διαμορφωθεί στο +1,1%.
Η γαλλική στατιστική υπηρεσία προχώρησε σε επί τα χείρω αναθεώρηση των στοιχείων για το πρώτο τρίμηνο του 2016, σημειώνοντας ότι η αύξηση της καταναλωτικής δαπάνης διαμορφώθηκε σε +1,4% από +1,7%

Επιχειρήσεις
Δυτικά brands στην Κίνα: Πώς «σπάνε τον κώδικα» του Κινέζου καταναλωτή
Παρά την οικονομική επιβράδυνση της Κίνας, αμερικανικά και ευρωπαϊκά brands επενδύουν ξανά στη μεγαλύτερη αγορά καταναλωτών του πλανήτη, υιοθετώντας τοπικές στρατηγικές, συνεργασίε ...