Συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας με τη βρετανική Satοri Analytics ανακοίνωσε η ελληνική Pobuca, που έχει αναπτύξει μιά πρωτοποριακή πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης για την προώθηση brands και την παροχή λύσεων σε retailers.
Η Satοri Analytics είναι μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη εταιρεία στους τομείς τεχνολογίας δεδομένων, τεχνητής νοημοσύνης, data-driven και customer analytics,
Με τη συνεργασία τους οι δύο εταιρείες στοχεύουν σε περαιτέρω ενίσχυση των λύσεών τους για αυτοματοποίηση ολόκληρης της διαδικασίας χρήσης δεδομένων στη λήψη αποφάσεων, με παράλληλη μείωση του κόστους και βελτιστοποίηση της απόδοσης.
Η Satοri αποτελείται από ομάδες επιστημόνων δεδομένων, αναλυτών και μηχανικών λογισμικού, που προσφέρουν καινοτόμες λύσεις σε παγκόσμια brands σε όους τους επιχειρηματικούς κλάδους, από προσαρμοσμένες (customised) υποδομές μεγάλων δεδομένων έως μοντέλα μηχανικής μάθησης.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας με την Pobuca, η Satοri θα αναλάβει την προώθηση και τις πωλήσεις της πλατφόρμας Pobuca Experience Cloud, Η Pobuca με τη σειρά της θα χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες ανάλυσης πελατών της Satοri για να προσφέρει περαιτέρω CX και Loyalty value στους πελάτες της.
Η Pobuca (πρώην SiEBEN) αποτελεί εδώ και 20 χρόνια μια scale-up εταιρεία παροχής Customer Experience Management software & υπηρεσιών.
Το Pobuca Experience Cloud είναι η πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) που έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία για να βοηθά brands και retailers να βελτιστοποιήσουν την Εμπειρία Πελατών, να αυξήσουν την Πιστότητα (Loyalty) και την πελατοκεντρικότητα των υπηρεσιών τους, προσφέροντας ολοκληρωμένες (turn-key) λύσεις - από συμβουλευτικές υπηρεσίες έως σχεδιασμό, τεχνική υποστήριξη μετά την πώληση, προσωποποιημένες λύσεις και υπηρεσίες μάρκετινγκ.