Συνάντηση εργασίας πραγματοποίησε, σήμερα, η Διοίκηση του ΟΑΣΑ με τη Διοίκηση του διεθνούς ομίλου LG, που σε κοινοπραξία με την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ, κατασκεύασαν και λειτουργούν το «Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου» (ηλεκτρονικό εισιτήριο), με τη μέθοδο ΣΔΙΤ, στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.
Στη συνάντηση, από πλευράς ΟΑΣΑ, συμμετείχαν ο Πρόεδρος του ΔΣ Τάσος Ταστάνης, ο Διευθύνων Σύμβουλος Ιωάννης Σκουμπούρης και υπηρεσιακοί παράγοντες.
Από πλευράς LG, αντιπροσωπεία με επικεφαλής τον Αντιπρόεδρο του Ομίλου Billy Back και συμμετέχοντες τον Γενικό Οικονομικό Διευθυντή Thomas Kim, τον Αντιπρόσωπο Πωλήσεων John Lee, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της LG CNS Ελλάς Yoo Matthew και άλλα υψηλόβαθμα στελέχη.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την πορεία εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και επιβεβαιώθηκε το καλό και εποικοδομητικό κλίμα της συνεργασίας μεταξύ των δύο πλευρών.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος του ΔΣ του ΟΑΣΑ Τάσος Ταστάνης, «θέλω να εκφράσω την ικανοποίησή μου που ο ΟΑΣΑ συνεργάζεται με έναν από τους μεγαλύτερους τεχνολογικούς ομίλους διεθνώς στην υλοποίηση ενός πολύ σημαντικού έργου, αυτό του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου, η εφαρμογή του οποίου, παρά τις οποιεσδήποτε δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε, βρίσκεται πλέον σε πλήρη εξέλιξη.
Πρόκειται, για ένα έργο εκσυγχρονισμού, στρατηγικού χαρακτήρα για τον Οργανισμό που θα αναβαθμίσει τις υπηρεσίες που παρέχει προς το επιβατικό κοινό της Αθήνας».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Ιωάννης Σκουμπούρης δήλωσε ότι «επιδίωξη του ΟΑΣΑ είναι η μετατροπή της ATH.ENA Card στην ‘‘έξυπνη’’ ηλεκτρονική κάρτα της πόλης των Αθηνών, ενισχύοντας τη διαλειτουργικότητά της.
Ολοένα και περισσότεροι επιβάτες εμπιστεύονται τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, όπως αποδεικνύει η αυξανόμενη διάθεση προσωποποιημένων και απρόσωπων ATH. ENA Card.
Τα πρώτα αποτελέσματα από το κλείσιμο των πυλών είναι εξόχως ενθαρρυντικά, κάτι το οποίο αποδεικνύει τη δυναμική του ηλεκτρονικού εισιτηρίου».