Η L'Oréal Paris εξασφάλισε σημαντική προβολή του brand Elvive Color-Vive χορηγώντας τη ζώνη του Novalifε, «Happy Women, Happy Times», η οποία δημιουργήθηκε αποκλειστικά για την L'Oréal Paris και το εν λόγω brand. Η ζώνη περιελάμβανε ανάλαφρες καλοκαιρινές ταινίες που έχουν αγαπηθεί από το γυναικείο κοινό.
Ειδικά για την ενέργεια σχεδιάστηκε creative media plan το οποίο περιελάμβανε tags στα trailers της ζώνης και stings πριν από την έναρξη των ταινιών που προβάλλονταν κάθε Δευτέρα, στις 21:00.
Το Novalifε είναι το αγαπημένο ψυχαγωγικό κανάλι της Nova, το οποίο διαθέτει πλούσιο κινηματογραφικό περιεχόμενο, εξαιρετικές σειρές, ανατρεπτικά talk shows και τις καλύτερες εκπομπές για κάθε προτίμηση. Το Novalifε είναι διαθέσιμο σε όλους τους συνδρομητές της Nova και Nova 3Play, και από τις πρώτες μέρες λειτουργίας του έχει ανέβει στις προτιμήσεις των συνδρομητών.
Η συγκεκριμένη χορηγία συνέδεσε με ιδανικό τρόπο ένα premium brand με το ψυχαγωγικό κανάλι της Nova, το Novalifε και την πιο γυναικεία και καλοκαιρινή του ζώνη.

TECHin
Πώς γράφουμε καλύτερα AI prompts: Τολμηρές εντολές, για ποιοτικές απαντήσεις
Η τεχνητή νοημοσύνη έχει μπει δυναμικά σε κάθε πτυχή της εργασίας και της δημιουργικότητας. Ωστόσο, η ποιότητα των απαντήσεων που δίνουν τα εργαλεία AI -από το ChatGPT και το Claud ...