Η επόμενη γενιά του σουπερμίνι Peugeot 208, μπορεί να αποκτήσει μια έκδοση, με επίκεντρο τις επιδόσεις και τον «ενθουσιασμό της σπορ οδήγησης», όπως άφησε να εννοηθεί ο διευθύνων σύμβουλος της βρετανικής Stellantis Eurig Druce. Είναι τόσο μεγάλη, με ειδικό βάρος και εμβληματική, η κληρονομιά από τα Peugeot 205 και 106 Gti και Rallye που έγραψαν την δική τους ιστορία στην αυτοκίνηση, που η Stellantis δεν μπορεί να την αγνοήσει και πολύ σοφά, θα θελήσει να εκμεταλλευτεί εμπορικά.
Στην νέα ηλεκτρική εποχή, το επόμενο 208 που θα κάνει ντεμπούτο το 2026 ή το 2027, θα μπορεί να χρησιμοποιήσει το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης της Lancia Ypsilon HF, που αποδίδει 240 PS. Επίσης οι Alfa Romeo Junior Veloce και Abarth 600e Scorpionissima, είναι εξοπλισμένες με έναν ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα, που παράγει 280 PS. Με όποια επιλογή κινητήρα και αν εξοπλιστεί μια ειδική σπορ έκδοση του επερχόμενου 208, σίγουρα δεν θα είναι αργή, ενώ θα «υποστηρίζει» αντάξια τα λογότυπα Gti ή Rallye, γύρω από το αμάξωμα.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr