Η Volvo εφαρμόζει σταθερά το σκανδιναβικό «μινιμαλιστικό της ήθος» στη γκάμα EV, καθώς το ολοκαίνουργιο SUV EX90, πρόκειται να κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ. Αλλά η μάρκα ήθελε επίσης να αναδείξει σημαντικά το μεγαλύτερο αδερφάκι της EX90, το XC90, το πιο δημοφιλές όχημα της μάρκας από το ντεμπούτο της και το de facto οικογενειακό αυτοκίνητο για χιλιάδες Αμερικανούς και Ευρωπαίους.
Παρουσιάστηκε το 2003, το XC90 ήταν η πρώτη εισβολή της μάρκας στην αγορά των SUV. Έχει τροποποιηθεί τα τελευταία χρόνια ως υβριδικό και plug-in, αλλά εξακολουθεί να είναι το κορυφαίο σε πωλήσεις της εταιρείας, παρά σχεδόν μια δεκαετία, από τον τελευταίο πλήρη επανασχεδιασμό του. Για το 2025, το XC90, διατίθεται σε τρεις εκδόσεις : δύο ήπια υβριδικές, οι B5 και B6, και μια η T8 PHEV, για την οποία η εταιρεία λέει, ότι είναι ένα από τα λίγα plug-in με επτά θέσεις, δίνοντας στους οδηγούς χώρο για να μεταφέρουν παιδιά ή εξοπλισμό για μικρά καθημερινά ταξίδια, με την περιορισμένη ηλεκτρική αυτονομία των 53 χλμ.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr