Επιχειρήσεις

Το ψηφιακό άλμα της Κίνας και οι «μαϊμούδες»


Το σίγουρο είναι, ότι τα μεγέθη είναι πλέον τεράστια. Για παράδειγμα, με 632 εκατομμύρια χρήστες του Διαδικτύου, η Κίνα έχει ήδη γίνει η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρονικού λιανικού εμπορίου στον κόσμο, με περίπου 300 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις καταγεγραμμένες το 2013.

Το 2014 ο τζίρος αυξήθηκε σχεδόν 50% φτάνοντας τα  2.790 δισεκατομμύρια γιουάν (450 δισεκατομμύρια $).Τα περιθώρια μάλιστα ανάπτυξης της είναι εκρηκτικά καθώς η οικιακή διείσδυση της ευρυζωνικότητας στην Κίνα ανήλθε σε μόλις 3% το 2013, αλλά η κυβέρνηση στοχεύει να επιτύχει διείσδυση 50% και 32,5% κάλυψη με 3G / LTE μέχρι το τέλος τού 2015.

Παρόλα αυτά, η αγορά κινδυνεύει απο έλλειψη εμπιστοσύνης. Το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων της Κίνας Xinhua, επικαλούμενο μια νέα κυβερνητική έκθεση αποκάλυψε ότι το πάνω από  40% των πωλήσεων μέσω διαδικτύου στην Κίνα πέρυσι, αφορούσαν είτε πλαστά είτε κακής ποιότητας προϊόντα.

Σημειώνεται ότι οι Online πωλήσεις αντιπροσώπευαν περίπου το 10% του συνόλου της δραστηριότητας του λιανεμπορίου. Σύμφωνα με την έκθεση, οι καταγγελίες των καταναλωτών που έκαναν online παραγγελίες έφθασαν τις  78.000  σημειώνοντας αύξηση 356,6 % σε σύγκριση με το  2013 .

Η ψηφιακή μεταμόρφωση της Κίνας είναι στην αρχή, πράγμα που σημαίνει ότι μέσα στα επόμενα λίγα χρόνια, η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία τού κόσμου θα μεταμορφώσει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο κάνει μπίζνες.

Και όπως δείχνει έρευνα από το McKinsey Global Institute , αυτη η αλλαγή (από την υιοθέτηση του online marketing και της διαχείρισης των αλυσίδων εφοδιασμού μέχρι τις καινοτομίες αιχμής όπως η ανάλυση «μεγάλων δεδομένων» (big data) και το «internet των πραγμάτων») θα μπορούσαν να τροφοδοτήσουν την ανάπτυξη του κινεζικού ΑΕΠ μέχρι και κατά 22% ως το 2025.

ΠΗΓΗ: premium.paratiritis.gr

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις