Κερδίζοντας μερίδια στην ελληνική αγορά και αυξάνοντας παράλληλα τις εξαγωγές της, η γαλακτοβιομηχανία Κρι-Κρί βελτιώνει συνεχώς τα οικονομικά της αποτελέσματα. Στη χρήση 2016 αύξησε τα καθαρά κέρδη της κατά 65%, αν και αναγκάσθηκε να διαγράψει απαιτήσεις 1,53 εκατ. ευρώ από την αλυσίδα "Μαρινόπουλος" που μπήκε σε καθεστώς εξυγίανσης. Επιπλέον 1,5 εκατ. ευρώ ειχε διαγράψει το 2015.
Η εταιρεία δραστηριοποιείται κυρίως στους τομείς παγωτών και γιαουρτιού, με μεγάλη γκάμα προϊόντων. Ο ετήσιος κύκλος εργασιών της ανήλθε πέρυσι σε 66,4 εκατ. ευρώ (έναντι 66,7 εκ. το 2015), σημειώνοντας οριακή κάμψη 0,5%.
Τα οικονομικά αποτελέσματα διαμορφώθηκαν ως εξής:
- Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €10,99 εκ. έναντι €7,31 εκ. το 2015.
- Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €8,16 εκ., έναντι €4,29 εκ. το 2015.
- Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους,ανήλθαν σε €6,24 εκ., έναντι €3,84 εκ. το 2015.
Στην ελληνική αγορά, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη των πωλήσεων των επώνυμων (branded) προϊόντων. Με τον τρόπο αυτό, αντισταθμίστηκε και μέρος της απώλειας πωλήσεων που επέφερε η διακοπή της συνεργασίας παραγωγής προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας με τις εταιρείες του ομίλου ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ.
Έτσι, στην ελληνική αγορά παγωτού, η οποία σύμφωνα με τα στοιχεία της NIELSEN παρουσίασε πτώση 11%, η ΚΡΙ-ΚΡΙ πέτυχε αύξηση στις πωλήσεις των τυποποιημένων επώνυμων προϊόντων κατά 10,1% και ανέβασε το μερίδιο της σε 13%. Η επιτυχία αυτή οφείλεται, κυρίως, στα νέα προϊόντα που λανσαρίστηκαν φέτος, σε συνδυασμό με την έντονη διαφήμιση σε όλα τα μέσα επικοινωνίας και την επέκταση της αριθμητικής διανομής του δικτύου πωλήσεων.
Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού που εμφανίζεται πτωτική 8,2% (στοιχεία IRI σε όγκο για τα γιαούρτια "ευρωπαϊκού τύπου"), η ΚΡΙ-ΚΡΙαύξησε κατά 11,4% τις πωλήσεις, κερδίζοντας μερίδιο αγοράς.
Τα πρόσφατα στοιχεία κατατάσσουν την ΚΡΙ-ΚΡΙ στη 2η θέση με μερίδιο 14,2%. Ειδικότερα, η νέα καινοτόμα σειρά γιαουρτιών με υψηλές πρωτεΐνες και super φρούτα, το Δεκέμβριο 2016 κατέλαβαν μερίδιο αγοράς 15%, μέσα σε λίγους μήνες παρουσίας τους στα ράφια.
Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη (αύξηση +34%). Το αποτέλεσμα αυτό προέρχεται από νέες συνεργασίες, αλλά και από την αξιοποίηση της δυναμικής που έχει το ελληνικό γιαούρτι στις χώρες της Δυτ. Ευρώπης που έχουμε παρουσία. Έτσι, η συμμετοχή των εξαγωγών διαμορφώνεται στο 23,6% επί των συνολικών πωλήσεων του 2016.
Η ΚΡΙ-ΚΡΙ διακρίνεται για το ανθρωποκεντρικό προφίλ της, το οποίο θεωρείται ότι συμβάλει καθοριστικά στην επίτευξη των εταιρικών στόχων. Πρόσφατα απέσπασε το Ειδικό Βραβείο Αύξησης της Απασχόλησης του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος, που αποτελεί έμπρακτη αναγνώριση του έργου που συντελείται. Τη διετία 2015-2016 προσλήφθηκαν 65 νέοι εργαζόμενοι, και σήμερα η ΚΡΙ-ΚΡΙ απασχολεί συνολικά 357 εργαζομένους.