Στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της για τον τεχνολογικό εκσυγχρονισμό, με στόχο την ψηφιακή εξυπηρέτηση των πελατών καθώς και των συνεργατών της στις πωλήσεις, η INTERAMERICAN πραγματοποιεί ένα ακόμα ποιοτικό βήμα βελτιωτικής εξέλιξης του τομέα ΙΤ. Η εταιρεία, μετά την πιστοποίηση της εφαρμογής γενικών ασφαλίσεων “OnE” (Operations ‘n’ Excellence) με το “Trusted Product Maintainability” για την υψηλή τεχνική ποιότητα του λογισμικού -ως πρώτος πιστοποιημένος οργανισμός στην Ελλάδα- προχώρησε στην αναβάθμιση της τεχνογνωσίας του στελεχιακού δυναμικού. Έτσι, 28 προγραμματιστές της INTERAMERICAN παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό σεμινάριο “Τraining on Software Maintainability” και ολοκλήρωσαν με επιτυχία τις σχετικές εξετάσεις, αποκτώντας το Certificate of Quality Software Development: Maintainability Foundation.
Το σεμινάριο παρέχει στους εκπαιδευόμενους τις βασικές ικανότητες που απαιτούνται για την ανάπτυξη λογισμικού με βελτιωμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά. Η εκπαιδευτική ύλη και η καινοτόμος πιστοποίηση αποτελεί προϊόν συνεργασίας δύο πρωτοπόρων εταιρειών στον σχετικό χώρο της πιστοποίησης και της συμβουλευτικής, της PEOPLECERT και της SIG αντιστοίχως. Οι επιχειρήσεις της αγοράς βρίσκονται σε συνεχή αναζήτηση καταρτισμένων προγραμματιστών λογισμικού και η εν λόγω πιστοποίηση εξειδικευμένων στελεχών –μοναδική στην Ελλάδα- διασφαλίζει την κάλυψη των μεταβαλλομένων διαρκώς αναγκών τους με τον βέλτιστο τρόπο.
Η INTERAMERICAN έχει επενδύσει ιδιαίτερα κατά τα τελευταία χρόνια στην ανάπτυξη ψηφιακών συστημάτων και λειτουργικών εφαρμογών, καθώς και στην οργάνωση υποδομών τεχνολογίας που τη διαφοροποιούν στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Στόχος της εταιρείας, που κινείται ψηφιακά προς την κατεύθυνση του απόλυτου “digital insurer”, είναι η παρακολούθηση των συγχρόνων τάσεων της αγοράς και της συμπεριφοράς των καταναλωτών, ο αποτελεσματικότερος οικονομικά έλεγχος του κόστους και του ύψους των ασφαλίστρων, η βελτίωση διαδικασιών και η προσαρμογή στη διαχείριση νέων κινδύνων.
Η ψηφιακή στρατηγική της εταιρείας βασίζεται σε τρεις άξονες: στην εστίαση στις ανάγκες του πελάτη, στη λήψη γρήγορων αποφάσεων που στηρίζονται στην αξιοποίηση δεδομένων και στη λειτουργική αριστεία μέσω της χρήσης προηγμένων τεχνολογιών και της αξιοποίησης σχετικών δεξιοτήτων και τεχνογνωσίας του ανθρώπινου δυναμικού.