Άσχημα τα νέα για την Samsung, καθώς στο πλαίσιο ερευνάς των εταιρειών Canalys και Strategy Analytics για την Κίνα, οι αριθμοί έδειξαν ότι η Samsung κατρακύκλησε μέσα στο 2015.
Συγκεκριμένα,σύμφωνα με την κατανομή του μεριδίου αγοράς τόσο για το τέταρτο τρίμηνο του 2015 αλλά και συνολικά για ολόκληρη την περσινή χρονιά, η εταιρεία βγήκε εκτός της πεντάδας με τους κορυφαίους κατασκευαστές στην Κίνα.
Στον αντίποδα, η Xiaomi είναι η μεγάλη νικήτρια για όλο το 2015 αναφορικά με το μερίδιο αγοράς των smartphone στη χώρα.
Στην πρώτη πεντάδα συναντάμε τη Huawei πρώτη με 15.2%, ενώ σε απόσταση αναπνοής βρίσκουμε τη Xiaomi με 14.8%, την Apple με 13.1% ενώ τις υπόλοιπες θέσεις τις κατέλαβαν η Vivo και η Oppo με ποσοστά 10% και 9.2% αντίστοιχα.
Η Samsung, πληρώνοντας τις επιλογές της, βγήκε εκτός πεντάδας στο μερίδιο αγοράς της Κίνας, κάτι που σαφώς προβληματίζει, ενώ βλέπουμε ότι η Apple βρίσκεται στην τρίτη θέση και είναι η μόνη εταιρεία εκτός Κίνας που έχει μερίδιο αγοράς στη συγκεκριμένη αγορά στην οποία τα τελευταία χρόνια στηρίζεται και επενδύει σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Στον αντίποδα, εντυπωσιάζει η Xiaomi η οποία στο μερίδιο αγοράς για ολόκληρο το 2015 στην Κίνα, «σκαρφάλωσε» στην κορυφή με ποσοστό 15.2%, αφήνοντας πίσω τη Huawei με 14.7% και την Apple στην τρίτη θέση με 12.5%. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η Xiaomi συνεχίζει να προσφέρει συσκευές με πολύ καλά τεχνικά χαρακτηριστικά σε χαμηλές τιμές όχι μόνο για την Κίνα αλλά και για τις παγκόσμιες αγορές, κάτι που φαίνεται πως οι καταναλωτές «αγκαλιάζουν» όλο και περισσότερο.