Καθώς η χώρα μπαίνει σε προεκλογικό περίοδο και είναι πολύ πιθανόν να ακολουθήσουν διαδοχικές εκλογικές αναμετρήσεις, αυξάνεται το ενδιαφέρον πολιτικών παραγόντων, επιχειρηματιών και παλιών ή επίδοξων νέων εκδοτών για media, που μπορεί να αποτελέσουν χρήσιμα “εργαλεία” για τη διαμόρφωση της κοινής γνώμης και την τελική έκβαση των εκλογών.
Νέες ημερήσιες και εβδομαδιαίες εφημερίδες ετοιμάζονται, φρέσκο χρήμα διοχετεύεται σε ραδιοφωνικούς σταθμούς και σε περιφερειακά τηλεοπτικά κανάλια, ενώ στο παρασκήνιο εντείνονται οι διεργασίες για τη συγκρότηση πολιτικοεκδοτικών συμμαχιών.
Νέο εκδοτικό εγχείρημα ετοιμάζει ο όμιλος του Γιάννη Κουρτάκη, στον οποίο ανήκουν η εφημερίδα “Παραπολιτικά” και ο ομώνυμος ραδιοφωνικός σταθμός.
Σύμφωνα με πληροφορίες, έχει ήδη αποκτήσει – ή διαπραγματεύεται να εξαγοράσει – τον τίτλο της εφημερίδας “Απογευματινή” και να ξεκινήσει την επανέκδοσή της τον προσεχή Οκτώβριο.
Το συγκρότημα του κ. Κουρτάκη προσμετράται στη σφαίρα επιρροής – αν όχι ιδιοκτησίας – του εφοπλιστή και εκδότη Βαγγέλη Μαρινάκη, ο οποίος ελέγχει επίσης το “Βήμα”, τα “Νέα” και το Mega Channel.
Με την επανέκδοση της “Απογευματινής” οι δύο εκδότες θα ενισχύσουν την παρουσία και το “βεληνεκές” τους στα media, ενώ η κυβέρνηση, ο Κ. Μητσοτάκης και η ΝΔ θα έχουν τη στήριξη ενός ακόμη ισχυρού μέσου ενημέρωσης.