Μεγάλες εκπτώσεις προσφέρθηκαν για την ανάληψη του έργου για την «κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα έξοδος Σ.Σ. Αθηνών (Σ.Σ.Α.) — Τρεις Γέφυρες, με υπογειοποίηση στην περιοχή Σεπολίων». Εν τέλει, η Intrakat με έκπτωση 45,71% μειοδότησε στον διαγωνισμό ο οποίος - υπενθυμίζεται - είχε προκηρυχτεί για πρώτη φορά το μακρινό πλέον...2004.
Σε τεχνικό επίπεδο, θα ενισχύσει θα ενισχύσει σημαντικά τη χωρητικότητα του σιδηροδρομικού δικτύου στην Αθήνα, με οφέλη σε πανελλαδική κλίμακα
Σύμφωνα με το αντικείμενο του διαγωνισμού, θα κατασκευαστούν 2,36 χλμ τα περισσότερα εκ των οποίων υπογειοποιημένα από την έξοδο του σιδηροδρομικού σταθμού Αθηνών μέχρι τις Τρεις Γέφυρες.
Η διάρκεια της σύμβασης φτάνει του 88 μήνες και ο αρχικός προϋπολογσιμός ανέρχεται στα 152 εκ. ευρώ. Στόχος είναι τα έργα να ξεκινήσουν μέσα στο 2018 και να έχουν ολοκληρωθεί στα τέλη του 2020.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Το αντικείμενο του έργου αφορά στην κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου μήκους 2,36 χλμ, εκ των οποίων τα 1,91 χλμ. υποβαθμισμένου / υπογειοποιημένου, ο οποίος ξεκινά από την έξοδο του Σ.Σ. Αθηνών προς Θεσσαλονίκη (ΧΘ 10+821) και καταλήγει στις Τρεις Γέφυρες (ΧΘ 13+181) στη περιοχή Σεπολίων του Δήμου Αθηναίων όπου συναντά τον πρόσφατα κατασκευασμένο και σε λειτουργία νέο τετραπλό σιδηροδρομικό διάδρομο.
Η Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή κατασκευάζεται επί της υφιστάμενης ζώνης κυκλοφορίας σταδιακά — πρώτα ο Δυτικός διάδρομος και κατόπιν ο Ανατολικός.
Συνοπτικά στο αντικείμενο του δημοπρατούμενου έργου συμπεριλαμβάνονται:
— Το τεχνικό υπογειοποίησης — τεχνικό Cover & Cut (top-down) αποτελούμενο από 47 επιμέρους τεχνικά που κατασκευάζονται σε δύο φάσεις (Δυτικός — Ανατολικός Διάδρομος).
— Tα προσωρινά υδραυλικά έργα
— Τα μόνιμα υδραυλικά έργα (αποχέτευσης–αποστράγγισης σήραγγας, υπερχειλιστές παντοροϊκού δικτύου & δίκτυα ομβρίων και ακαθάρτων)
— Οι μηχανολογικές εγκαταστάσεις του υπόγειου τεχνικού και των αντλιοστασίων ακαθάρτων για την αποχέτευση –αποστράγγιση ομβρίων της σήραγγας.
— Τα κτίρια εξυπηρέτησης (Η/Μ εγκαταστάσεις).
— Η κατασκευή των δύο νέων άνω διαβάσεων πεζών.
— Η κατασκευή της επιδομής της σιδηροδρομικής γραμμής.
— Η αποκατάσταση του παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου.
— Τα έργα πρασίνου και η αποκατάσταση τοπίου