Το επιχειρηματικό λάθος είναι πάντα ένα ενδεχόμενο όταν γίνονται ντιλς ωστόσο κανείς δεν περίμενε ότι η συνένωση δύο αμερικανικών επιχειρήσεων λιανικής θα πήγαινε τόσο στραβά.
H Tailored Brands, η μητρική εταιρεία του καταστήματος ρούχων για άνδρες που μέχρι τον περασμένο μήνα ήταν γνωστή ως Men's Wearhouse, λέει ότι δεν είναι πλέον σε θέση να ανακόψει την αιμορραγία των πωλήσεων στα καταστήματα ενδυμάτων της μετά από την προσπάθειά της να σταματήσει την υπερβολικά επιθετική πολιτική εκπτώσεων, που είχε η Jos. A. Bank.
Η Tailored Brands πλήρωσε 1,8 δις. δολ. για να αποκτήσει την αντίπαλό της εταιρεία η οποία όμως τα έχασε σχεδόν όλα ύστερα από μια εκπληκτική υποβάθμιση της αξίας από τους επενδυτές. Μέχρι τώρα έχουν κλείσει 139 καταστήματα Jos. A. Bank, το 22% του συνόλου των εν λειτουργία σήμερα.
Η Tailored Brands τάκανε μαντάρα με διάφορους τρόπους, με την εξαγορά της Jos. A. Bank. Έχοντας οι πελάτες συνηθίσει να περιμένουμε μεγάλες εκπτώσεις για κοστούμια – αγοράζεις ένα παίρνεις επτά δωρεάν – μείωσαν τις επισκέψεις όταν άλλαξε η πολιτική πωλήσεων και τα έσοδα βυθίστηκαν κατά 32% στη Jos. A. Bank.
Επιπλέον, υποτίμησε την αλλαγή του κλίματος στην αγορά που άρχισε να τείνει προς ένα πιο casual wear (σκεφτείτε σακάκια πάνω από T-shirts και τζιν), ένα στυλ που λειτούργησε κατά της Jos. A. Bank η οποία προσφέρει μια πιο παραδοσιακή ενδυμασία.
Οι εταιρείες συγχωνεύονται ή εξαγοράζονται όταν υπάρχουν συνέργειες αλλά από την αρχή υπήρχαν αμφιβολίες για το κατά πόσο η εξαγορά της Jos. A. Bank από την Tailored Brands θα είχε επιτυχία. Τώρα, η Tailored Brands παραδέχεται αυτό που πολλοί φοβόντουσαν: ότι η Jos. A. Bank δεν αξίζει τίποτα.