Η ERGO ξεκίνησε το νέο κύκλο διαφημιστικής της προβολής μέσα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς της.
Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη καμπάνια κύρους και προβολής του ονόματος της ERGO, ενώ παράλληλα σηματοδοτεί την εκκίνηση μιας νέας εποχής για την εταιρική της ταυτότητα, με βασικό στόχο να αναδειχθεί ως η ασφαλιστική εταιρία που προστατεύει και διατηρεί σταθερό ό,τι έχει αξία για τον καθένα από εμάς.
Στη συγκεκριμένη καμπάνια με τίτλο “Ανθρώπων Έργα”, η ERGO παρουσιάζει το πραγματικό πρόσωπό της: μία ήρεμη, σταθερή και ανθρώπινη δύναμη που καταλαβαίνει και υποστηρίζει. Αξιοποιεί έντεχνα το όνομα “ERGO” και προβάλλει σκηνές απλών, καθημερινών ανθρώπων, υπερήφανων για τα έργα τους. Έργα διαφορετικά μεταξύ τους, όμως πάνω απ’ όλα έργα σημαντικά για τον καθέναν, με τα οποία μπορούμε όλοι μας να ταυτιστούμε και που, σε μια δεύτερη ανάγνωση, προβάλλουν διακριτικά τα προϊόντα που προσφέρει η εταιρία.
ΕΥΖην
Ελλειπτικό ή στατικό ποδήλατο; Ποιο προσφέρει περισσότερα πλεονεκτήματα;
Εάν ασκείστε για να βελτιώσετε την καρδιαγγειακή σας υγεία και τη φυσική σας κατάσταση συνολικά, το πιθανότερο είναι ότι στο γυμναστήριό σας έχετε την επιλογή και του ελλειπτικού κ ...