Έτοιμη να πραγματοποιήσει την πρώτη της διαδρομή είναι η Rail Cargo Logistics Goldair, κάτι που θα λάβει χώρα, αρχικά, με την διαδρομή Θεσσαλονίκη - Ειδομένη. Σε σημερινή εκδήλωση που διοργάνωσε η ΓΑΙΟΣΕ με αφορμή την υπογραφή της Σύμβασης Μίσθωσης Τροχαίου υλικού με την κοινοπραξία, κοινή πεποίθηση όλων ήταν πως ο σιδηρόδρομος μπορεί να αποτελέσει "αιχμή του δόρατος" στις εμπορευματικές μεταφορές συναρτήσει πάντα των θετικών εξελίξεων που εκτιμώνται για το σύνολο της οικονομίας.
Αν αναλογιστεί μάλιστα κανείς ότι μόλις το 0,3% των εμπορευμάτων στην Ελλάδα διακινούνται μέσω σιδηροδρομικού δικτύου (11% στην Ευρώπη) οι προπτικές για "καλύτερες μέρες" στον κλάδο θεωρούνται βάσιμες.
Κατά τα άλλα αρκετές λεπτομέρειες πρέπει να διευθετηθούν αρχής γενομένης, σε αυτή την περίπτωση, την τυπική υπογραφή της σύμβασης για την συντήρηση του τροχαίου υλικού που ενοικίασε η εταιρεία από την ΓΑΙΟΣΕ.
Από την πλευρά του ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του ομίλου Goldair Καλλίνικος Καλλίνικος σταχυολόγησε τα βασικά σημεία και τις δυσκολίες που ξεπεράσθηκαν για να επιτευχθεί η συμφωνία με τους Αυστριακούς Σιδηρόδρομους δηλώνοντας αισιόδοξος για την πορεία του project και την αύξηση των δρομολογίων, λίγο μετά την επίσημη έναρξη.
"Μια σημαντική ημέρα" ήταν επίσης και για την ΓΑΙΟΣΕ, όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της ΓΑΙΟΣΕ, κ. Αθανάσιος Σχίζας ευελπιστώντας πως στο άμεσο μέλλον θα υπάρξουν παρόμοιες συμφωνίες.
Για δίκαιο αλλά αυστηρό πλαίσιο έκανε λόγο η πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), κα Ιωάννα Τσιαπαρίκου με γνώμονα τις υποχρεώσεις των παρόχων για τους κανόνες ασφαλείας.
Διαβάστε επίσης: «Σηκώνει μανίκια» για Θριάσιο - σιδηρόδρομο η Goldair