Ο όμιλος Volkswagen ξεκίνησε μια πρωτοβουλία cross-brand που ονομάζεται «Enter Electric!», για την ενημέρωση των πλεονεκτημάτων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και την αντιμετώπιση των προκαταλήψεων εναντίον τους. Η ενημερωτική εκστρατεία, έχει σκοπό να δώσει έμφαση στην καταλληλότητα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων για καθημερινή χρήση, εστιάζοντας στην απόδοση της μπαταρίας, την ευκολία φόρτισης και τη βιωσιμότητα.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, λέει ότι θέλει να «προσκαλέσει τους ανθρώπους να εξοικειωθούν με την ηλεκτρική κινητικότητα, μέσω μιας καμπάνιας επικοινωνίας μεταξύ επωνύμων» τις επόμενες εβδομάδες, μαθαίνοντας για την ηλεκτροκίνηση». Η καμπάνια απευθύνεται σε μεμονωμένους πελάτες, πελάτες εταιρικών στόλων, υπαλλήλους, αντιπροσώπους και μέσα ενημέρωσης.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr