Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλάζουν στρατηγική στην Ευρώπη, καθώς οι πωλήσεις των ηλεκτρικών τους οχημάτων, παρουσιάζουν κάμψη. Παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις κινεζικών αυτοκινήτων στην ευρωπαϊκή αγορά έφτασαν σε νέο υψηλό, με πάνω από 150.000 πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2025, μόλις το 30% αυτών αφορούσε ηλεκτρικά οχήματα, το χαμηλότερο ποσοστό από το 2020, σύμφωνα με την Dataforce.
Η εξέλιξη αυτή, συνδέεται άμεσα με την απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να επιβάλει αυξημένους δασμούς, σε ηλεκτρικά μοντέλα που προέρχονται από την Κίνα. Οι δασμοί, που σε ορισμένες περιπτώσεις φτάνουν μέχρι και το 45% (όπως για μοντέλα της κρατικής SAIC), στόχευαν στην προστασία της ευρωπαϊκής αγοράς, από τον αθέμιτο ανταγωνισμό που προκαλούν οι επιδοτήσεις του Πεκίνου. Αν και η πολιτική αυτή ανέκοψε τη ραγδαία άνοδο των κινεζικών EVs, ταυτόχρονα έθεσε φρένο, στη συνολική πρόοδο προς την πράσινη κινητικότητα.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr