Πολιτική

On time το 88% των πτήσεων της Ryanair τον Μάρτιο


Τα τελευταία στατιστικά εξυπηρέτησης πελατών εξέδωσε σήμερα η Ryanair για τον μήνα Μάρτιο σύμφωνα με τα οποία το 88% των 48,000 πτήσεων Μαρτίου αφίχθηκαν στην ώρα τους (μικρή μείωση λόγω απεργιών των Γάλλων Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας). Σε άλλα στοιχεία που καταγράφηκαν υπήρξε 1 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες, 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες. Όπως επισημαίνεται, πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.

Ο Robin Kiely της Ryanair δηλωσε:

“H Ryanair μετέφερε πάνω από 8.5 εκατομμύρια πελάτες τον Μάρτιο με το 88% των 48,000 πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους (μικρή μείωση λόγω απεργιών των Γάλλων ΕΕΚ), ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Με ενισχυμένο δίκτυο και περισσότερες αναβαθμίσεις ενόψει του 3ου έτους του προγράμματος “Always Getting Better’’,  η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις