Η Onvo, η νέα εταιρεία μαζικής αγοράς της Nio, βρίσκεται στο επίκεντρο εντεινόμενων πιέσεων, καθώς καλείται να ενισχύσει άμεσα τις επιδόσεις της στις πωλήσεις. Η πίεση αυτή, οδηγεί ήδη σε ταχύρρυθμη ενοποίηση των δραστηριοτήτων και των καναλιών πωλήσεών της με εκείνα της μητρικής Nio, σε αρκετές πιλοτικές πόλεις. Η στρατηγική αυτή, αντικατοπτρίζει τη σαφή ανάγκη, η Onvo να συμβάλει ουσιαστικά στην ενίσχυση του συνολικού όγκου πωλήσεων της Nio.
Η κινητοποίηση αυτή, σχετίζεται με τα απογοητευτικά αποτελέσματα πωλήσεων του Απριλίου: μόλις 4.400 μονάδες του Onvo L60 διατέθηκαν στην αγορά, αριθμός μειωμένος σε σχέση με τον Μάρτιο και κατώτερος των εσωτερικών προβλέψεων. Αν και η Onvo δημιουργήθηκε για να επιταχύνει τις συνολικές παραδόσεις της Nio, η επίδοσή της προς το παρόν δεν ανταποκρίνεται στον στόχο.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr