Την τελευταία του πνοή, σε ηλικία 86 ετών, άφησε ο γνωστός δημοσιογράφος και εκδότης του ειδικού τύπου (αυτοκινήτου και αεροπορικού ενδιαφέροντος) Κώστας Καββαθάς
Ο Κώστας Καββαθάς γεννήθηκε στην Αθήνα. Γονείς του η Ερασμία και ο Δημήτριος Καββαθάς (δικηγόρος). Τελείωσε το 2ο Γυμνάσιο Αρρένων Αθηνών. Το 1957 εκπαιδεύτηκε στο Αεραθλητικό Κέντρο Τριπόλεως, όπου και έβγαλε άδεια χειριστή ανεμόπτερου. Κατόπιν, την περίοδο 1958 – 1960, φοίτησε στο London Northern Polytechnic για την ειδικότητα του μηχανολόγου, αλλά δεν ολοκλήρωσε ποτέ τις σπουδές του. Αν και η δημοσιογραφική του πορεία ξεκίνησε το 1959 στο περιοδικό Ταχύτης, δεν συνεχίστηκε παρά μόνο από το 1963 και μετά, οπότε και ολοκλήρωσε τη στρατιωτική του θητεία.
Από το 1963 και για τρία χρόνια, διατηρούσε τη στήλη του αυτοκινήτου στην εφημερίδα Μεσημβρινή. Το 1966 δούλεψε στο εβδομαδιαίο περιοδικό επικαιρότητας Άλφα. Λίγο αργότερα χρονολογείται και η πρώτη του προσπάθεια να εκδώσει δικό του περιοδικό, μαζί με το Γιάννη Μπαρδόπουλο, το Τροχοί & Δρόμοι, η οποία όμως διακόπηκε λίγο πριν το τυπογραφείο. Μετά από ένα σύντομο πέρασμα από το Νέο Αυτοκίνητο, εντάχθηκε στο επιτελείο του περιοδικού Αuto Eξπρές, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το καλοκαίρι του 1967. Σύντομα ανέλαβε εκεί και τη θέση του αρχισυντάκτη, διαδεχόμενος τον Κυριάκο Κοροβηλά.
Τον Οκτώβριο του 1970 ίδρυσε μαζί με τη σύζυγό του Σοφία τους 4Τροχούς. Αρχικά, ο ίδιος έγραφε το Καββαθάς με ένα μονον «Β», όπως είναι αποτυπωμένο στην σελίδα 3 του βιβλίου που το 1972 μετέφρασε, «Porsche, ο άνθρωπος και τα αυτοκίνητα, INTERTECH PRESS Ο.Ε. Κ.ΚΑΒΑΘΑΣ & ΣΙΑ». Αρθρογράφησε επίσης στο εβδομαδιαίο περιοδικό Επίκαιρα, ενώ άρθρα του δημοσιεύτηκαν στις εφημερίδες Το Βήμα από το 1991 έως το 1998, στην Καθημερινή από το 1999 και για μικρό χρονικό διάστημα, και στο Πρώτο Θέμα από το πρώτο φύλλο έως και το 2012.
Ο Κώστας Καββαθάς συμμετείχε στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου της εποχής (5 συμμετοχές σε Ράλλυ Ακρόπολις), ενώ παράλληλα συμμετείχε σε δεξιοτεχνίες, αναβάσεις, σιρκουί και άλλα ράλλυ, οδηγώντας Peugeot 204 και ΝSU 1200 TT με το ψευδώνυμο «Πηλέας».