Η νέα έρευνα της PwC αναδεικνύει το γεγονός ότι παρά τις πραγματικές και αυξανόμενες απειλές, οι επιχειρηματικοί ηγέτες αναζητούν όλο και περισσότερο νέους τρόπους λειτουργίας των επιχειρήσεών τους και επικοινωνίας με τους μετόχους τους .
Οι εταιρείες που διαχειρίζονται αποτελεσματικά τον κίνδυνο, τις σχέσεις και την πληροφόρηση μπορούν να επιτύχουν σε μια αγορά που ανταμείβει την ευελιξία, τη διαφάνεια και τη μακροπρόθεσμη προοπτική. Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις που επενδύουν μακροπρόθεσμα στην ικανότητά τους να παραμένουν ανθεκτικές στις προκλήσεις και στην κατάλληλη αξιοποίηση των πόρων τους έτσι ώστε να αντιμετωπίσουν τις αυξανόμενες απαιτήσεις των μετόχων.
Σύμφωνα με την 19η Ετήσια Παγκόσμια Έρευνα της PwC για τους Διευθύνοντες Συμβούλους και τα ευρήματα τα οποία παρουσιάζουν ενδιαφέρον για τις ελεγκτικές υπηρεσίες, ενώ τα δύο τρίτα των διευθύνοντων συμβούλων διακρίνουν περισσότερες απειλές σήμερα απ’ ό,τι τρία χρόνια πριν, το ένα τρίτο αυτών (35%) δηλώνει πολύ αισιόδοξο για την επιχειρηματική ανάπτυξη.


Επιχειρήσεις
Nike: Από το "Just Do It" στο "Why Do It?"- Rebranding για την "cringe" κουλτούρα
Μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, η Nike επιχειρεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στο brand storytelling της. Το εμβληματικό σλόγκαν "Just Do It", που καθόρισε την πορεία της εταιρείας από ...