Την 43η θέση ανάμεσα σε 500 επωνυμίες εταιρειών έλαβε η Allianz παγκοσμίως για το 2016 (44η το 2015). Συγκεκριμένα η αξία της επωνυμίας της Allianz ανήλθε στα 18,6 δισ. ευρώ το 2016 από 17,2 δισ. ευρώ το 2015καταγράφοντας αύξηση 8,1%.
Πρόκειται για την μοναδική ασφαλιστική που συγκαταλέγεται ανάμεσα στις πρώτες 50 μπράντες του κόσμου με την μεγαλύτερη αξία το 2016.
Σχολιάζοντας το αποτέλεσμα ο Christian Deuringer, Head of Global Brand Management at Allianz, εξηγεί ότι το αποτέλεσμα οφείλεται στην ξεκάθαρη στρατηγική που ακολουθεί η εταιρεία, στις υπηρεσίες που παρέχει προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών της, και στην ψηφιοποίηση των υπηρεσιών.
ΕΥΖην
Από κατοικίδιο, οικογένεια: Η επιστήμη για τη μεταμορφωτική σχέση ανθρώπων και σκύλων
Οι σκύλοι, αυτοί οι πιστοί σύντροφοι, έχουν πλέον ξεπεράσει τον ρόλο του «κατοικιδίου». Έχουν γίνει φίλοι, μέλη της οικογένειας, φύλακες και για κάποιους ακόμα και αγαπημένα «παιδι ...