Στο στόχαστρο της Κομισιόν, όπως συμβαίνει και με άλλους κολοσσούς, βρίσκεται ξανά η Amazon καθώς εξετάζεται κατά πόσο χρησιμοποιεί τα δεδομένα που συλλέγει από άλλες εταιρείες λιανικής που φιλοξενεί στην πλατφόρμα της
Όπως σημείωσε η Ευρωπαία Επίτροπος για Θέματα Ανταγωνισμού, Μαργκρέτε Βεστάγκερ, η Κομισιόν θέλει να διαπιστώσει αν οι πληροφορίες που συγκεντρώνει η Amazon της δίνουν πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών για τις δικές της πωλήσεις.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η κα. Βεστάγκερ ανέφερε σε συνέντευξη τύπου στις Βρυξέλλες πως η έρευνα βρίσκεται στα αρχικά στάδια και οι ρυθμιστικές αρχές «προσπαθούν να καταλάβουν πλήρως το ζήτημα».