Πολιτική

Συνεχής ανάπτυξη για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία


Στα 12 εκατ. οι επενδύσεις το 2016, αύξηση τζίρου και κερδών για το 2015

Παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον που ταλανίζει την ελληνική οικονομία, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προχωρά αταλάνευτα το επενδυτικό της πλάνο για το 2015-2019 αξίας 50 εκατ. ευρώ. Όπως τόνισε σε δηλώσεις του σε εκπροσώπους του Τύπου ο Αλέξανδρος Καραφυλλίδης διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπιακή Ζυθοποιία το 2015 το επενδυτικό πλάνο της εταιρίας ήταν 7 εκατ. ευρώ, ενώ για το τρέχουν έτος οι επενδύσεις της ετιαρίας θα ανέλθουν στα 12 εκατ. ευρώ.

Στόχος του επενδυτικού πλάνου της εταιρίας είναι:

-Η περαιτέρω ενδυνάμωση του χαρτοφυλακίου της

-Επενδύσεις σε καινοτομία και ανάπτυξη

-Ο εμπλουτισμός των εργαλείων πώλησης

-Η εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού της που αποτελεί τον πυρήνα της ανάπτυξης

-Η ενίσχυση της εξωστρέφειας και η επέκταση σε νέες αγορές

Ήδη για το 2016 η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει προχωρήσει σε συμφωνίες για πώληση της μπύρας «Fix» σε ΗΠΑ και Αυστραλία. Το 2015 τα μεγέθη της εταιρίας αναπτύχθηκαν κατά 4% σε μια φθίνουσα αγορά. Ο τζίρος ανήλθε στα 142 εκατ. ευρώ, η κερδοφορία αυξήθηκε κατά 50%, το μερίδιο αγοράς της σημείωσε άνοδο κατά 0,5%. Όπως τόνισε ο κ. Καραφυλλίδης τα θετικά μεγέθη αντικατοπτρίζουν το πολυ καλό σχεδιασμό της εταιρίας.

Το 2010 η μπύρα «Μύθο»ς είχε μερίδιο αγοράς 10,5%-11%, ενώ τα επόμενα πέντε χρόνια το μερίδιο αγοράς του αυξήθηκε στο 18%. Το 2014 η συγχώνευση της Μύθος με την Ολυμπιακή Ζυθοποιία αποτέλεσε τη δημιουργία ενός ισχυρού πόλου στην αγορά μπύρας. Σήμερα το μερίδιο αγοράς της Ολυμπιακή Ζυθοποιίας στην αγορά μπύρας φτάνει στο 29% και έχει εδραιωθείο ακόμα περισσότερο.

Όπως ανέφερε ο κ. Καραφυλλίδης «Fix» και «Μύθος» έχουν τα μεγαλύτερα μερίδια  στην ελληνική αγορά, ενώ παράλληλα σημαντική ανάπτυξη καταγράφει η μοναστηριακή μπύρα.  Οι οικονομικές συνθήκες το 2015 ήταν αρκετά δύσκολες όπως είπε ο κ. Καραφυλλίδης με αποκορύφωμα τα capital controls. Η κατανάλωση της μπύρας «φρέναρε» όπως και όλης της τροφοδοτικής αλυσίδας. Επιπτώσεις υπήρχαν και απο ακυρώσεις τουριστικών πακέτων την επίμαχη περίοδο με αποτέλεσμα η πτώση της αγροάς μπύρας να ανέλθει στο 6%.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις