Σε ανοδική τροχιά βρίσκεται για δεύτερη συνεχή χρονία η Bosch Hellas, εν μέσω έντονων προκλήσεων ιδιαίτερα στο εσωτερικό, καθώς σημείωσε αύξηση στο κύκλο εργασιών το 2015 κατά 11,6%.
Κινητήριος μοχλός ανόδου αποδείχθηκε για μια ακόμη φορά το τμήμα Ανταλλακτικών Αυτοκινήτου με συνολική αύξηση 6,8% σε σχέση με πέρσι σε συνέχεια της ανάκαμψης που παρατηρήθηκε στον κλάδο ο οποίος δοκιμάστηκε έντονα κυρίως το 2010-11. Μετά λοιπόν, την ευρύτερη αναδιάρθρωση του 2012-13, η εταιρία επανακτά μερίδια της αγοράς προσδοκώντας άνοδο και για το 2016. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως οι πωλήσεις για το πρώτο τετράμηνο του 2016 αυξήθηκαν κατά 12,6%. Αναφορικά με το πελατολόγιο, η Bosch διατηρεί ένα διευρυμένο χαρτοφυλάκιο από μεγάλες βιομηχανίες μέχρι τον πιο απλό καταναλωτή για καθημερινές ανάγκες. Ιδιαίτερη έμφαση, τέλος, δίνεται στις νέες τεχνολογίες και το Internet of Things στο βασικό άξονα 3S - Sensor, Software και Services.
Θετικά ήταν τα στοιχεία από το τμήμα Βιομηχανικής Τεχνολογίας το οποίο κατέγραψε άνοδο 22,6%, ενώ σε άλλα επιμέρους τομείς, τα ηλεκτρικά εργαλεία κατέγραψαν αύξηση 12,3%, η θέρμανση ποσοστό 21,4% ενώ τέλος τα συστήματα Ασφαλείας κινήθηκαν ανοδικά κατά 5,8%. Τέλος, το EBIT της εταιρίας κυμάνθηκε στο 4,6% ενώ τα κέρδη προ φόρων στα 778,840 ευρώ.
Όπως ανέφερε και ο διευθύνων σύμβουλος της Bosch Hellas, κ Ιωάννης Κάπρας: Το 2015 ήταν μια περιπετειώδης χρονιά (εκλογές, δημοψήφισμα κλπ) τονίζοντας πως η Bosch ήταν από τις επιχειρήσεις που κατάφεραν ν' αναπτυχθούν. Στόχος και για το 2016 παραμένει η αναπτυξιακή πορεία προσφέροντας καινοτόμες, ασφαλείς και ποιοτικές λύσεις για τον άνθρωπο και το περιβάλλον".
Ιδιαίτερη έμφαση, όπως ανέφερε, δίνει η εταιρία και σε δράσεις κοινωνικού χαρακτήρα, υποστηρίζοντας σθεναρά την νεανική επιχειρηματικότητα. Το φαινόμενο του "Brain drain" είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό, όπως επεσήμανε ο κ. Κάπρας και η Bosch Hellas επενδύει σε πρωτοβουλίες επαγγελματικού προσανατολισμού και συμβουλευτικής σταδιοδρομίας, ενώ ενισχύει την έρευνα στα Πανεπιστήμια. Χαρακτηριστικά παραδείγματα το Formula Student των μηχανολόγων/μηχανικών και η είσοδος 20 φοιτητών για πρακτική εξάσκηση.
Σε επίπεδο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, σημαντικά είναι τα προγράμματα:
-Συλλέγω & Προσφέρω
-Race for the cure
-Make a Wish
-Σεμινάρια σε πυροσβέστες
Σε παγκόσμιο επίπεδο για τον όμιλο Bosch ήταν μια χρονιά ρεκόρ καθώς κατέγραψε πωλήσεις 70,6 δισ. το 2015. Η Ευρώπη συνεχίζει να κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς ακολουθεί η Ασία (Κίνα, Ινδία) έπειτα η Βόρεια Αμερική και τέλος η Νότια Αμερική. Σε διεθνές επίπεδο πρωταγωνιστικό ρόλο κατείχε πάλι η Τεχνολογία Αυτοκινήτων με ποσοστό 59%