"Με την αυτοπεποίθηση και το ηθικό των υπουργών στο ναδίρ νομοθετεί η κυβέρνηση, αν κρίνουμε από τα φτηνά κόλπα που μετέρχεται προκειμένου να κατασιγάσει τις αντιδράσεις και να δημιουργήσει τεχνητό κλίμα ευφορίας και υποστήριξης των επιλογών της. Έτσι μετά την αναβολή της συζήτησης του «νομοσχεδίου Πινοσέτ» για τις επικουρικές συντάξεις για τον Σεπτέμβριο (;), σειρά έχει το υπουργείο Παιδείας να επιχειρήσει τις δικές του άχαρες «πιρουέτες» στην ενημέρωση των πολιτών και τη συμμετοχή τους στη διαβούλευση του νέου νομοσχεδίου", τονίζει σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ.
Και προσθέτει: "Η πρώτη πιρουέτα, ήταν η μη-ταυτόχρονη με τις βαθμολογικές επιδόσεις έκδοση των στατιστικών στοιχείων των Πανελληνίων εξετάσεων (βάσεις εισαγωγής ανά πεδίο και τμήμα), προκειμένου να πάρει αναβολή λίγων ημερών η συνειδητοποίηση από τους υποψήφιους και τις οικογένειές τους της προαναγγελθείσας «σφαγής» και του αποκλεισμού 30.000 υποψηφίων από τα Πανεπιστήμια. Η δεύτερη είναι η ταλαιπωρία στην οποία υποβάλλονται οι πολίτες και οι εκπαιδευτικοί που θέλουν να συμμετάσχουν στη διαβούλευση του νομοσχεδίου με τον ψευδώνυμο τίτλο περί «εκπαιδευτικής αναβάθμισης», αφού τα σχόλια (λόγω τεχνικού προβλήματος είναι η δικαιολογία) δεν αναρτώνται κατ' άρθρον, αλλά φύρδην μίγδην κάτω από το σύνολο του νομοσχεδίου. Αποτέλεσμα; Όσοι και όσες θέλουν να δουν τα σχόλια σε συγκεκριμένο άρθρο «τιμωρούνται» με την ποινή της υποχρεωτικής ανάγνωσης του συνόλου των σχολίων ή ψάχνουν να βρουν τα άρθρα στα οποία αναφέρονται τα σχόλια!"
Και καταλήγει η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ: "Καλούμε την κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας να σταματήσουν αμέσως τα ανήθικα και ανεύθυνα παιχνίδια που δοκιμάζουν την υπομονή των πολιτών. Έτσι κι αλλιώς, οι κυβερνητικοί παράγοντες θα πιούν σύντομα το πικρό ποτήρι των επιλογών τους και θα λάβουν το μήνυμα της κοινωνίας και στο κανονικό και στο «πακιστανικό» κινητό τους... Να δοθούν λοιπόν άμεσα, όλα τα στατιστικά στοιχεία των Πανελληνίων Εξετάσεων και κυρίως οι βάσεις εισαγωγής ανά πεδίο και τμήμα, όπως και να αναρτηθεί το νομοσχέδιο του υπουργείο Παιδείας με τον σωστό και αρμόζοντα τρόπο ώστε να συμμετέχουν όλες και όλοι στη διαβούλευσή του, ασκώντας το δικαίωμα στην κριτική και την αμφισβήτηση".