Η TeamViewer, ένας κορυφαίος παγκόσμιος πάροχος ασφαλών λύσεων απομακρυσμένης σύνδεσης και τεχνολογίας ψηφιοποίησης στο χώρο εργασίας, σήμερα ανακοινώνει το λανσάρισμα του TeamViewer Engage.
Το customer engagement suite που προέρχεται από την εξαγορά της Αυστριακής startup Xaleon νωρίτερα αυτό το έτος - είναι μια εξαιρετική προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο λύσεων της TeamViewer. Το TeamViewer Engage παρέχει ένα πλήρες σύνολο δυνατοτήτων για αλληλεπίδραση με τους πελάτες στο διαδίκτυο και έτσι επιτρέπει την ψηφιοποίηση των πωλήσεων, την υποστήριξη πελατών και τις διαδικασίες εξυπηρέτησης σε όλους τους κλάδους. Το προϊόν διατίθεται σε ενότητες που μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες των μεγάλων επιχειρήσεων καθώς και των SMEs.
Το TeamViewer Engage μπορεί να ενσωματωθεί σε υπάρχοντες ιστότοπους που τους εμπλουτίζουν με δυνατότητες επικοινωνίας σε πραγματικό χρόνο ή μπορούν να χρησιμοποιηθούν μέσω συνδέσμου πρόσκλησης για προγραμματισμένα ραντεβού, όπως διαδικτυακές βίντεο-κλήσεις. Ως μια πραγματική λύση end-to-end, το Engagement Suite επιτρέπει διάφορες περιπτώσεις χρήσης στο εμπόριο, την ψηφιακή εξυπηρέτηση πελατών και τη διαδικτυακή διαβούλευση.
Ενσωματωμένο σε έναν ιστότοπο, ένα chatbot μπορεί να αλληλοεπιδρά προληπτικά με έναν πελάτη και να απαντά άμεσα σε συνήθεις ερωτήσεις. Οι συνομιλίες μπορούν να μεταφερθούν απρόσκοπτα σε έναν chat agent live που έχει περαιτέρω επιλογές κλιμάκωσης, όπως συνομιλία μέσω βίντεο και ταυτόχρονη περιήγηση για μια ακόμη πιο προσωπική εμπειρία πελατών. Επιπλέον, η νέα πλατφόρμα TeamViewer Engage περιλαμβάνει εξειδικευμένες δυνατότητες για προηγμένες διαβουλεύσεις με βίντεο, όπως τη συν-περιήγηση των μεταφορτωμένων εγγράφων, για να καθοδηγήσει τις προοπτικές μέσω μίας σύμβασης, με τον πίνακα και την λειτουργία της συνομιλίας. Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ψηφιακής συνάντησης , το TeamViewer Engage παρέχει μια νομικά δεσμευτική δυνατότητα eSignature για υπογραφή συμβάσεων στο διαδίκτυο, προσφέροντας μια πλήρως ψηφιακή διαδικασία από την επαφή έως τη σύμβαση.
«Είμαστε υπερήφανοι για το λανσάρισμα του νέου TeamViewer Engage Suite ως αυτόνομο προϊόν στο χαρτοφυλάκιο της TeamViewer αφού εντάχθηκε στην οικογένεια TeamViewer μόλις πρόσφατα. Η νέα προσφορά φέρνει ένα εντελώς νέο σύνολο δυνατοτήτων, επιτρέποντας στους πελάτες της TeamViewer να βελτιώσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο και να ψηφιοποιήσουν τις διαδικασίες πωλήσεων και υπηρεσιών τους για να αντικαταστήσουν τη φυσική αλληλεπίδραση των πελατών με έναν ασφαλή, βολικό και για την οικοδόμηση των σχέσεων τρόπο.», αναφέρει ο Mathias Holzinger, General Manager Customer Engagement at TeamViewer. «Ακριβώς μετά από την εφαρμογή της λύσης ταυτόχρονης περιήγησης Xaleon στο TeamViewer Tensor πέρυσι, έχουμε δει μια ισχυρή ζήτηση από τους πελάτες μας και αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε ένα αφιερωμένο engagement suite των πελατών για να ενισχύσουμε περαιτέρω την εταιρική μας προσφορά σε ολόκληρο το value-chain .», συμπληρώνει ο Alexander Post, Director Product Management στην TeamViewer.
Το TeamViewer Engage έχει μια μοναδική, εύχρηστη προσέγγιση, καθώς βασίζεται πλήρως στο πρόγραμμα περιήγησης και συνεπώς είναι εξαιρετικά συμβατή με οποιοδήποτε σύστημα. Ο επισκέπτης μπορεί να χρησιμοποιήσει το λογισμικό χωρίς να χρειάζεται προηγούμενη εγκατάσταση, αφαιρώντας όλα τα εμπόδια αλληλεπίδρασης.