Τον μηχανισμό εντοπισμού ασφαλιστικής απάτης ενισχύει η Interamerican προσβλέποντας στην κερδοφόρο περαιτέρω μεγέθυνση του χαρτοφυλακίου και της εικόνας της στην αγορά. Στο πλαίσιο αυτό επέλεξε την FRISS για την αξιολόγηση κινδύνου τόσο πριν της σύναψη συμβολαίων όσο και έναντι απαιτήσεων, για τον εντοπισμό ενδεχόμενης απόπειρας εξαπάτησής της.
Ουσιαστικά, αποτελεί μία έτοιμη προς λειτουργία λύση και βελτιώνει τον συνδυαστικό λόγο Αποδόσεων προς Επενδύσεις (ROI), εντοπίζοντας υψηλούς κινδύνους και πιθανότητες απόπειρας εξαπάτησης ήδη από την φάση της διαμόρφωσης προσφοράς, αλλά και προ της υπογραφής συμβολαίου, και κατά την διαδικασία εκκαθάρισης απαιτήσεων, περιλαμβάνοντας τόσο φυσικά, όσο και νομικά πρόσωπα.
«Η αυτόματη εκτίμηση κινδύνων πριν τη νομική ανάληψή τους, καθώς και η αποτελεσματική μέθοδος ανίχνευσης πιθανής απάτης κατά την υποβολή απαιτήσεων, αποτελούν βασικά τους λόγους για την εφαρμογή ψηφιακών εργαλείων, στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής στόχευσης της INTERAMERICAN να είναι η πρώτη απόλυτα ψηφιακή ασφαλιστική εταιρεία της αγοράς έως το 2020» τονίζει σχετικά ο Γιάννης Καντώρος, Γενικός Διευθυντής Ασφαλιστικών Εργασιών της εταιρείας.
Η INTERAMERICAN επέλεξε να ενεργοποιήσει την λύση της FRISS με το λογισμικό SaaS (Software as a Solution). Ο Christian van Leeuwen, CTO της FRISS, διαβλέπει μία αντίστοιχη ευρύτερη τάση: «Περί το 85% των πελατών μας επιλέγουν τον τρόπο SaaS. Σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες ο τρόπος λειτουργίας SaaS έχει αποδειχθεί μακροχρόνια επιτυχής, όπως για παράδειγμα στις Κάτω Χώρες όπου το 95% των ασφαλιστικών εταιρειών χρησιμοποιούν το μοντέλο, ενώ διεθνώς η χρήση κυμαίνεται περί το 60%. Όλο και περισσότεροι ασφαλιστές μεταβαίνουν από την λύση της Ίδιας Εγκατάστασης (On Premise) στο SaaS και είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό ότι τα πλεονεκτήματα αυτής της μεθόδου αναγνωρίζονται τώρα και σε άλλες χώρες».
Η INTERAMERICAN επέλεξε τη FRISS λόγω της προηγμένης τεχνικά λύσης που παρέχει και της ιδιαίτερα αναπτυγμένης γνώσης της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς που τη χαρακτηρίζει. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη εταιρεία του χώρου της στην Ευρώπη, με άνω των 60 έως σήμερα εφαρμογών στη διαχείριση θεμάτων εντοπισμού απάτης, ανεπιθύμητου κινδύνου και θεμάτων κανονιστικής συμμόρφωσης. Επισημαίνεται ότι η ασφαλιστική απάτη στην Ελλάδα ξεπερνά ετησίως σε κόστος τα 70 εκατ. ευρώ, ενώ μόνον από τα ανασφάλιστα οχήματα η ζημιά υπολογίζεται υψηλότερη των 25 εκατ. ευρώ.