Θετικός στον κορονοϊό διαγνώστηκε ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Γιάννης Οικονόμου.
Ο Γ. Οικονόμου γνωστοποίησε τη διάγνωσή του με κορονοϊό με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook, σημειώνοντας ότι βρίσκεται ήδη σε καραντίνα χωρίς να έχει εμφανίσει συμπτώματα, μέχρι στγμής.
«Υποβάλλομαι τακτικά σε μοριακό έλεγχο #Covid19 και πριν λίγο ενημερώθηκα, ότι είμαι θετικός. Βρίσκομαι ήδη σε καραντίνα και έως τώρα δεν έχω συμπτώματα. Ενημέρωσα άμεσα τις επαφές μου και ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες των ειδικών. Πλέον εργάζομαι κανονικά από το σπίτι. Είμαι αισιόδοξος, πως θα ξεπεράσω και αυτή την περιπέτεια. #Μένουμε_Ασφαλείς», έγραψε.
Διεθνή
Φυτοφάρμακα στα τρόφιμα: «Ημίμετρα το σχέδιο Τραμπ» λένε οι σύμμαχοι του Κένεντι
Προσπαθώντας να κατευνάσει τις έντονες επικρίσεις που δέχεται από υποστηρικτές του υπουργού Υγείας Ρόμπερτ Φ. Κένεντι Τζούνιορ, ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ υπέγραψε εκτελεστι ...