Τουρισμός

Το 100% Hotel Show στήνει το μεγαλύτερο εκθεσιακό section για το μέλλον των πωλήσεων των ελληνικών ξενοδοχείων


Καθώς το νέο format της έκθεσης βάζει στο επίκεντρο την απόδοση των ξενοδοχείων, top εταιρείες πωλήσεων και ξενοδοχειακής τεχνολογίας του κλάδου θα συμμετέχουν ως εκθέτες, ενώ παράλληλα, θα στηθεί εξειδικευμένη ημερίδα με θέμα τις ξενοδοχειακές πωλήσεις

Το 2023 αποτελεί αναμφισβήτητα μια χρονιά ορόσημο για τον τουρισμό, με την κάθετη αύξηση του ανταγωνισμού λόγω πολλών και δυνατών ξενοδοχειακών αφίξεων, αλλά και την αλλαγή της καταναλωτικής συμπεριφοράς των ταξιδιωτών. Με δεδομένη την ανάγκη των ξενοδοχείων για μια πιο οργανωμένη προσέγγιση της πωλησιακής τους στρατηγικής, το 100% Hotel Show αυξάνει τον αριθμό των εκθετών του που αφορούν τα κανάλια διανομής και πώλησης των ξενοδοχείων. 

“Οι επισκέπτες θα μπορέσουν να συναντήσουν πάνω από 25 εταιρείες που ασχολούνται με τις ξενοδοχειακές πωλήσεις, ενώ θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν και 9 εξειδικευμένα workshops σχετικά με την απόδοση ενός καταλύματος.”

Έτσι, οι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν για νέες συνεργασίες, οι οποίες θα τους βοηθήσουν να στήσουν ένα δυναμικότερο κανάλι πωλήσεων, με στόχο την ενίσχυση της κερδοφορίας. Παράλληλα, η έκθεση θα αφιερώσει ολόκληρη την Κυριακή 19 Νοεμβρίου σε workshops που αφορούν τους νέους τρόπους και στρατηγικές πωλήσεων ενός καταλύματος, με 9 στοχευμένες παρουσιάσεις σε δυναμικά θέματα, όπως οι τεχνολογίες πωλήσεων, οι OTAs, ο ρόλος του PMS και πολλά άλλα. 

Συνοπτικά, οι επισκέπτες της έκθεσης θα μπορέσουν:

  • Να συναντήσουν τις καλύτερες εταιρείες διαχείρισης ξενοδοχειακών πωλήσεων, όπως η Hotelising, η INcrementUM, οι Loguers και η Reminds Hospitality.
  • Να εξετάσουν ξενοδοχειακές τεχνολογίες πωλήσεων μέσω της AboutHotelier, της Epsilon Hospitality και του BookOnlineNow, της Marinet και της WebHotelier/ PrimalRes.
  • Να διερευνήσουν τη νέα λογική των PMS, σε brands όπως το Hotelizer, η Netera, το PylonPMS, το Roomrack και το WelcomePMS.
  • Να αναπτύξουν στρατηγικά τις ενέργειες marketing, σε συνεργασία με τη Rapidbounce και τη The Hotel Content Company.
  • Να παρακολουθήσουν workshops για το μέλλον των booking engines και του PMS, τις revenue στρατηγικές αλλά και την αξιοποίηση των OTAs και των καναλιών πωλήσεων.

Θέλεις να επισκεφθείς το «νέο» 100% Hotel Show 2023;

  • Σημείωσε τις ημερομηνίες: Σάββατο 18 Νοεμβρίου – Κυριακή 19 Νοεμβρίου – Δευτέρα 20 Νοεμβρίου
  • Κάνε δωρεάν εγγραφή ως επισκέπτης: Πάτησε εδώ
  • Κλείσε ραντεβού με τους εκθέτες: Δες τη λίστα.
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις