Ανάρπαστο έχει γίνει ήδη το facebook live στους χρήστες του facebook και φυσικά, οι εταιρείες δε μπορούσαν να αφήσουν αυτή την ευκαιρία αναξιοποίητη για την προβολή τους και τη σύνδεσή τους με τους πελάτες τους. Η εφαρμογή δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να κάνουν ζωντανές αναμεταδόσεις και να τους παρακολουθεί κοινό από όλα τα μήκη και πλάτη της Γης.
Γενικά τα βίντεο είναι ένα μέσο υψηλής ανάλυσης και διαδραστικότητας που μπορεί να ειδωθεί ακόμα και εν κινήσει, με αποτέλεσμα σαφώς ανώτερο. Η οικειότητα που δημιουργείται, μεσώ αυτής της επαφής, έχει ως αποτέλεσμα ένα μεγαλύτερο δέσιμο, την δημιουργία μιας πιο γρήγορης αλληλεπίδρασης από οποιοδήποτε άλλο μέσο. Αυτοί οι άνωθεν λόγοι έχουν παίξει καθοριστικό ρόλο στο ότι το 64% των καταναλωτών είναι πιο πιθανόν να κάνουν μια αγορά, αφού δουν ένα βίντεο.
ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ FACEBOOK LIVE ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Με ένα σύντομο live video -το οποίο τελικά μένει και το κοινό μπορεί να το παρακολουθήσει και αργότερα-, αυξάνεται σημαντικά η πιθανότητα να χτιστεί μια σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα σε μία εταιρεία και το κοινό. Αυτό είναι μια τεράστια ευκαιρία για κάθε επιχείρηση, μεγάλη ή μικρή.
Ορίστε μερικές ιδέες για το πως δουλεύει το περιεχόμενο στο facebook live:
1. Περιγραφή: Το κλειδί σε κάθε ζωντανή μετάδοση, ανεξαρτήτως είδους, είναι το σημείο της περιγραφής. Υπάρχουν κάποιοι λόγοι για αυτό. Πρώτα από όλα είναι η ενδιαφέρουσα περιγραφή.
2. Παροχή ζωντανής υποστήριξης στον καταναλωτή. Αντί να απαντώνται γενικόλογα, μπορεί κάποιος να ρωτήσει συγκεκριμένα την υπηρεσία εξυπηρέτησης για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ή οποιαδήποτε άλλο θέμα προκύψει. Η προσέγγιση αυτή πηγαίνει την εξυπηρέτηση πελατών σε ένα νέο επίπεδο και κάνει τις επιχειρήσεις αυτές να ξεχωρίζουν από τις άλλες, κάνοντας αυτή μια από τις καλύτερες ιδέες για το facebook live στον τομέα επιχείρηση.
3. Συνεντεύξεις και παρουσίαση προϊόντος. Οι συνεντεύξεις είναι πάντα μια καλή επιλογή περιεχόμενου, είτε για μια ζωντανή μετάδοση, είτε σε ένα απλό βίντεο. Έχουν ενδιαφέρον περιεχόμενο και δίνουν στο κοινό την δυνατότητα να ακούσουν πληροφορίες από κάποιον που δεν θα έχουν τη δυνατότητα σε άλλες περιστάσεις. Μάλιστα σύμφωνα με τον διευθυντή παράγωγης προϊόντος του facebook, το live βίντεο δέχεται 10 φόρες περισσότερα σχόλια από τα άλλα είδη βίντεο.
4. Η δυνατότητα να δουν το παρασκήνιο. Πρώτον και κυριότερο, οι άνθρωποι λατρεύουν το περιεχόμενο στο οποίο δεν θα μπορούσαν να έχουν πρόσβαση διοαφορετικά. Δώστε στο κοινό την δυνατότητα να δει τι γίνεται όχι μόνο πίσω από την κάμερα, άλλα να μάθει και χρήσιμες πληροφορίες.
5. Παρουσίαση νέων προϊόντων. Χρήση του facebook για την προώθηση νέων προϊόντων που δεν έχουν βγει ακόμα στην αγορά. Εκμετάλλευση του ενθουσιασμού των καταναλωτών, η οποία θα μετουσιωθεί σε προπαραγγελίες.
6. Προσφορά ζωντανών διαδικτυακών σεμιναρίων. Η χρήση του facebook live για την παρουσίαση ενός ζωντανού σεμιναρίου, μπορεί να δώσει νέες προοπτικές. Η πληροφορία είναι πάντα ένα εργαλείο που παρέχεται στο αγοραστικό κοινό και δίνει μεγάλη άξια η μάθηση κάποιου πράγματος, το οποίο θα μπορούσε μελλοντικά να φανεί χρήσιμο στο κοινό. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν ακόμα και προγραμματισμένες “σειρές” σεμιναρίων.
7. Διαδικτυακές τηλεδιασκέψεις. Είναι ένα επιχειρηματικό εργαλείο προώθησης και marketing, το οποίο μπορεί να δώσει μεγαλύτερη ισχύ στο όνομα της εταιρίας.
8. Προβολή εκδηλώσεων. Το facebook live δίνει προτεραιότητα στα ζωντανά βίντεο, βάσει των ρυθμισμένων αλγορίθμων του, το οποίο σημαίνει πως περισσότεροι άνθρωποι θα το δουν, από όσους θα κοίταζαν ένα απλό βίντεο.
9. Καθημερινές συμβουλές. Το κοινό αγαπά τις γρήγορες και έξυπνες λύσεις , οι οποίες κάνουν πιο εύκολη την καθημερινότητα. Είναι διασκεδαστικές και διδακτικές. Αν δεν έχει συμπεριλάβει κάποια επιχείρηση το facebook live στην στρατηγική της, δημιουργώντας μια ενότητα καθημερινών συμβούλων μπορεί να κάνει μια δυναμική εκκίνηση. Οι καθημερινές συμβουλές είναι γρήγορες και χρηστικές, προσφέροντας έτσι άνεση στην παρουσίαση μπροστά σε ζωντανό κοινό.