TECHin

To Facebook μπαίνει και στις τηλεοπτικές παραγωγές!


 Την πρώτη τηλεοπτικού είδους εκπομπή του, άξιας άνω των 3 εκ δολαρίων ανά επεισόδιο ετοιμάζεται να ανακοινώσει το Facebook, βάζοντας πλώρη να επεκταθεί και στον κόσμο της συνδρομητικής τηλεόρασης. Την ώρα που YouTube, Netflix, Amazon και άλλοι κολοσσοί έχουν ξεκινήσει να επεκτείνονται στον κόσμο του streaming, το Facebook περιμένει την κατάλληλη στιγμή για να ξεκινήσει αυτό το ταξίδι του στον εν λόγω χώρο.

Η δημοφιλής πλατφόρμα, σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει, στοχεύει να ανακοινώσει μέσα στον Ιούλιο την έναρξη σειρών, οι οποίες θα ξεκινήσουν πιθανόν από τον Αύγουστο.

Δύο τύποι σειρών αναμένεται να βγουν στον αέρα:

Οι πρώτες  θα είναι διάρκειας 3 έως 10 λεπτών, χωρίς να υπάρχει σεναριακή βάση. Η παραγωγή σε αυτά θα κυμαίνεται από 5 έως 20 χιλιάδες δολάρια ανά επεισόδιο, άλλα δεν θα ανήκουν τα δικαιώματα τους αποκλειστικά στο Facebook. Οι εταιρίες παράγωγης τους όμως, θα μπορούν ελεύθερα να τις προβάλουν όπου θελήσουν, αφού πρώτα περάσει κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα από την προβολή τους. Το Facebook έχει ήδη συμφωνήσει με πολλές και σημαντικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένου τις Vox Media, BuzzFeed, Attn, Group Nine Media, Reuters κ.α.

Βεβαία το σημαντικό νέο έχει να κάνει με το δεύτερο είδος σειρών.

Σύμφωνα με την Wall Street Journal, το Facebook, σε συναντήσεις με μεγάλα πρακτορεία, έδειξε την πρόθεση να κάνει παράγωγες άξιας 3 εκ. δολαρίων για επεισόδια διάρκειας 30 λεπτών.

Μια από τις εικασίες αφορούν την επιστροφή της σειράς «Loosely Exactly Nicole» για την δεύτερη σεζόν της. Η κωμωδία του MTV δείχνει την ζωή της Nicole Byer και κόπηκε λόγω χαμηλών ποσοστών τηλεθέασης. 

Αν το Facebook αποφασίσει να επενδύσει τέτοια τεράστια χρηματικά ποσά σε αυτού του είδους τις σειρές, τότε θα πρέπει να έχει την σιγουριά των εσόδων από τις διαφημίσεις, καθώς δεν διαθέτει την βεβαιότητα των συνδρόμων.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις