Μετά από σχεδόν έξι χρόνια η αγαπημένη εφαρμογή για τους λάτρεις των φωτογραφιών έκανε μια ριζική αλλαγή στο λογότυπό της.
Το Instagram πέρασε σε νέα εποχή, δημιουργώντας από την αρχή το εικονίδιό του και αφήνοντας πίσω του το σήμα κατατεθέν του, δηλαδή το γνωστό καφέ με την Polaroid που όλοι γνωρίζαμε.
Η εταιρία υιοθέτησε ένα πιο flat design, ωστόσο ακόμα έχει σαν θέμα του την φωτογραφική μηχανή.
Το ίδιο ισχύει και για εμφάνιση των λογοτύπων των Hyperlapse, Boomerang, και Layout προσπαθώντας να δέσει και τις τέσσερις εφαρμογές μαζί.
Με την κίνηση αυτή, το Instagram, ήθελε να εκφράσει την εξέλιξή του μέσα στο πέρας των 4 ετών κυκλοφορίας και αγοράς του από το facebook.
Το Instagram όμως δεν έμεινε μόνο στο redesign του εικονιδίου του app, αλλά στην ίδια την εφαρμογή, υιοθετώντας μια πιο απλοποιημένη ασπρόμαυρη εμφάνιση.
Τι λέτε, εσάς σας αρέσει;