Ένα νέο online παιχνίδι για κινητά, το Ratberry, εγκαινίασε ο Burberry, ως μέρος της καμπάνιας του βρετανικού οίκου πολυτελών ειδών για το Σεληνιακό Νέο Έτος 2020.
Στο παιχνίδι, που διατίθεται στην ιστοσελίδα του Burberry, οι παίκτες ελέγχουν έναν κεντρικό χαρακτήρα, τον Ratberry, που είναι εμπνευσμένος από το περιορισμένης έκδοσης μοτίβο Thomas Burberry Monogram προς τιμήν του Έτους του Ποντικού.
Ο χαρακτήρας αναπηδά προς τα πάνω ανάμεσα από πλατφόρμες, με στόχο να πάει όσο το δυνατόν υψηλότερα, συλλέγοντας χρυσά νομίσματα και πιάνοντας κινέζικα φαναράκια καθώς πηγαίνουν.
Φαινομενικά, το παιχνίδι είναι απλώς μια επανάληψη του «B-Bounce», του πρώτου online παιχνιδιού της μάρκας που κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο και αντιπροσωπεύει το αυξανόμενο ενδιαφέρον που εκδηλώνουν τα brands για τον κόσμο των ψηφιακών παιχνιδιών.
«Ο Burberry έχει δει μια αυξανόμενη προτίμηση για gaming μεταξύ των νεότερων καταναλωτών, ιδιαίτερα στην Κίνα. Καθώς το διαδραστικό ψηφιακό περιεχόμενο γίνεται ολοένα και περισσότερο πηγή έμπνευσης, το Ratberry είναι μια άλλη ευκαιρία για τους καταναλωτές να συνδεθούν με την κοινότητα του Burberry online» αναφέρεται σε ανακοίνωση του οίκου.