Η κινεζική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης TikTok σχεδιάζει να δραστηριοποιηθεί στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ιαπωνία μέσα στους επόμενους μήνες, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας Nikkei.
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, επικαλούμενο πηγή που συμμετέχει στις επιχειρησιακές διεργασίες, το TikTok ετοιμάζεται να ξεκινήσει σύντομα την πρόσληψη πωλητών για την πλατφόρμα TikTok Shop στην Ιαπωνία.
Το TikTok Shop, όπου οι χρήστες μπορούν να πραγματοποιούν ζωντανές πωλήσεις προϊόντων – από αθλητικά παπούτσια μέχρι καλλυντικά – κερδίζοντας προμήθεια από κάθε πώληση, έχει γίνει γνωστό για τις ιδιαίτερα ανταγωνιστικές του τιμές.
Το TikTok αναζητά νέες προοπτικές ανάπτυξης πέρα από τις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου ακόμη εκκρεμεί μια συμφωνία που θα εξασφαλίσει τη συνέχιση της παρουσίας της στην αμερικανική αγορά. Τον Μάρτιο, το TikTok Shop επεκτάθηκε περαιτέρω στην Ευρώπη, κάνοντας διαθέσιμη την υπηρεσία σε χρήστες στη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιταλία.
Την προηγούμενη εβδομάδα, ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, δήλωσε ότι η απόφαση για το μέλλον της TikTok ίσως καθυστερήσει, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο λήξης της εμπορικής αντιπαράθεσης ανάμεσα σε ΗΠΑ και Κίνα που είχε ταράξει τις αγορές. Νωρίτερα μέσα στον Απρίλιο, ο Τραμπ είχε παρατείνει για δεύτερη φορά την προθεσμία για την αποεπένδυση των αμερικανικών δραστηριοτήτων του TikTok, διαβεβαιώνοντας πως μια συμφωνία εξακολουθεί να είναι "στο τραπέζι".
Το μέλλον του TikTok στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου χρησιμοποιείται από σχεδόν τους μισούς Αμερικανούς πολίτες, παραμένει αβέβαιο από τότε που το 2024 ψηφίστηκε με ευρεία διακομματική υποστήριξη νόμος που απαιτεί από την κινεζική μητρική εταιρεία ByteDance να απομακρυνθεί από την εφαρμογή μέχρι τις 19 Ιανουαρίου.