Μεγάλη δυναμική δείχνει η παγκόσμια αγορά των wearable συσκευών, με τις πωλήσεις σχεδόν να τριπλασιάζονται μέσα σε ένα μόλις έτος, σύμφωνα με το sepe.gr. Η αγορά των wearables κατέγραψε εντυπωσιακή άνοδο το 2015, η οποία μεταφράστηκε ποσοστιαία σε 171,6%, με τις παγκόσμιες πωλήσεις να ανέρχονται σε 78,1 εκατ. συσκευές. Η αγορά ενισχύθηκε σημαντικά - και συγκεκριμένα κατά 126,9% - και σε επίπεδο 4ου τριμήνου του 2015, οπότε οι πωλήσεις ανήλθαν σε 27,4 εκατ. συσκευές.
Η θετική πορεία των wearable συσκευών, σύμφωνα με όσα αναφέρει σε σχετική έκθεση της η IDC, σαφέστατα συνδέεται με την κινητικότητα, που εκδηλώνεται σε επίπεδο κατασκευαστών, με την Apple και το ντεμπούτο της στην αγορά να συγκεντρώνει τα βλέμματα καταναλωτών και ανταγωνιστών.
Σύμφωνα με τους αναλυτές της IDC, το τριψήφιο ποσοστό ανάπτυξης, που επιτεύχθηκε το 2015, έρχεται να επιβεβαιώσει όσους εκτιμούσαν ότι η αγορά των wearables δεν απευθύνεται μόνο στους ψηφιακά “ώριμους” καταναλωτές, αλλά μπορεί να πάρει και πιο μαζικές διαστάσεις. Όπως εκτιμούν, ως κομβικοί παράγοντες για περαιτέρω scail up της αγοράς, ώστε να διεισδύσει σε μεγαλύτερα καταναλωτικά κοινά, θα λειτουργήσουν η καινοτομία και η χρηστικότητα των συσκευών. Την αγορά αναμένεται να ωθήσει η είσοδος νέων παικτών, καθώς και νέων συσκευών και εφαρμογών για wearables. Σύμφωνα με τους αναλυτές της IDC, όπως και σε κάθε νεόκοπη αγορά, μείζον ζήτημα για την εξέλιξη των wearables αποτελεί η τιμή των προϊόντων, η οποία βαίνει μειούμενη.
Οι εκτιμήσεις της IDC είναι θετικές για περαιτέρω ανοδική πορεία της αγοράς, καθώς ο κλάδος προβλέπεται να εμφανίσει θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης τουλάχιστον έως το 2019. Για την περίοδο έως το 2019, η μέση ετήσια διεύρυνση των πωλήσεων wearable συσκευών, διεθνώς, εκτιμάται σε 42,6%, με την έρευνα να τοποθετεί τη συνολική αγορά στα 156 εκατ. τεμάχια έως τότε.
Πωλήσεις
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της IDC, για το σύνολο της χρήσης του 2015, η Fitbit κράτησε τα ηνία της παγκόσμιας αγοράς των wearable συσκευών, αποσπώντας μερίδιο 26,9% της παγκόσμιας αγοράς, μειωμένο, ωστόσο, έναντι του 2014, οπότε είχε διαμορφωθεί σε 37,9%, αν και η εταιρεία πέτυχε ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 93,2%. Η Xiaomi βρέθηκε στη δεύτερη θέση της παγκόσμιας κατάταξης με μερίδιο 15,4%, με την Apple να καταλαμβάνει την τρίτη θέση της παγκόσμιας αγοράς με μερίδιο 14,9%, τη Gamin να ακολουθεί με 4,2% και τη Samsung να βρίσκεται στην πέμπτη με μερίδιο αγοράς 4%.