Ενδείξεις ανάκαμψης παρουσιάζουν τα αποτελέσματα της Tesco, καθώς για τις πρώτες εβδομάδες του 2016 περιορίστηκε η πτώση στις πωλήσεις.
Τα έσοδα της Tesco μειώθηκαν κατά 1,6% μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου, πρόκειται για τη μικρότερη πτώση από τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Πρόκληση για τη βρετανική εταιρία παραμένει η αυξανόμενη δημοτικότητα των Aldi και Lidl. Οι πωλήσεις της πρώτης αυξήθηκαν κατά 14% τις τελευταίες 12 εβδομάδες και εκείνες της δεύτερης εμφάνισαν άνοδο 19%.