Ο ιδρυτής της δημοφιλούς εφαρμογής WhatsApp Jan Koum γνωστοποίησε ότι το αξίας 19 δισ. δολαρίων messaging app που πέρασε στα χέρια του Facebook, δεν θα ζητάει πλέον από τους συνδρομητές του να καταβάλουν την ετήσια συνδρομή του 1 δολαρίου.
Κατά τον ίδιο, ένα δολάριο τον χρόνο μπορεί να μην είναι πολύ, αλλά αποτρέπει πολλούς από το να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή και ειδικά όσους δεν χρησιμοποιούν κάρτες για να πληρώσουν.
Όπως άλλωστε τόνισε, θέλει το WhatsApp να γίνει η messaging υπηρεσία για τις μάζες, επομένως πρέπει να είναι εντελώς δωρεάν, όπως και η πλειοψηφία του ανταγωνισμού. (Αν και ήδη κοντεύει να αγγίξει το 1 δισ. χρήστες).
Το μόνο αρνητικό της όλης υπόθεσης είναι πως η νέα πολιτική θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται από σήμερα, ωστόσο όσοι έχουν ήδη πληρώσει, δεν θα λάβουν πίσω τα χρήματά τους.
Παράλληλα ο Jan Koum επεσήμανε ότι δεν θα φέρει διαφημίσεις στην εφαρμογή. Αναφέρει ότι θα δοκιμάσει «εργαλεία που σου επιτρέπουν να χρησιμοποιήσεις το WhatsApp για να έρθεις σε επαφή με επιχειρήσεις και οργανισμούς που εσύ θέλεις». Θα μπορείς δηλαδή να στείλεις μήνυμα στην τράπεζά σου ή την αεροπορική εταιρεία. Ξεκαθαρίζει ότι δεν θα ενεργοποιήσει third-party διαφημίσεις μέσα στην υπηρεσία. Το 2012 οι ιδρυτές του είχαν πει ότι είναι κατηγορηματικά αντίθετοι στην εισαγωγή διαφημίσεων στην εφαρμογή καθώς «όταν έρχεται η διαφήμιση, ο χρήστης γίνεται το προϊόν».