Αύξηση μικρότερη των προσδοκιών κατέγραψαν τα έσοδα της Xiaomi το β’ τρίμηνο του έτους, καθώς λιγότεροι άνθρωποι επέλεξαν να αγοράσουν τα smartphones της κινεζικής εταιρείας κινητής τηλεφωνίας προτιμώντας την ανταγωνίστριά της Huawei, η οποία αύξησε το μερίδιό της στην εγχώρια αγορά.
Ειδικότερα, η Xiaomi εμφάνισε έσοδα 51,95 δις. γουάν (ή 7,36 δις. δολαρίων) το τρίμηνο που έληξε στο τέλος του Ιουνίου έναντι 45,24 δις. γουάν την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι καταγράφοντας αύξηση 15%. Το μέγεθος δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες των αναλυτών που τοποθετούσαν τα έσοδα της εταιρείας στα 53,52 δις. δολάρια το β’ τρίμηνο του 2019.
Σημειώνεται ότι τα καθαρά κέρδη της εταιρείας υποχώρησαν στα 1,96 δις. γουάν την εξεταζόμενη περίοδο.