Πενήντα χρόνια Volkswagen Polo: «Μικρό εξωτερικά, μεγάλο εσωτερικά» και ένα παγκόσμιο success story.
«Small on the outside. Big on the inside» Με αυτό το σλόγκαν η Volkswagen διαφήμιζε πριν από 50 χρόνια το νέο της μοντέλο: το Polo. Όταν λανσαρίστηκε στην αγορά στις αρχές Μαΐου του 1975, κανείς δεν περίμενε ότι το μικρό δίπορτο όχημα θα γινόταν best seller. Τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά, για πάνω από πέντε δεκαετίες, σε έξι γενιές, με πολλά περίοπτα βραβεία, με πάνω από 20 εκατομμύρια πωλήσεις και πάντα πρωτοπόρος στην compact κατηγορία.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr