Έμπνευση για την ανδρική κολεξιόν Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020 του οίκου Alexander McQueen, που παρουσίασε στην Εβδομάδα Ανδρικής Μόδας στο Μιλάνο η Σάρα Μπάρτον, ήταν ο Χένρι Μουρ. Δεν ήταν όμως τα μνημειώδη μπρούτζινα γλυπτά του Βρετανού καλλιτέχνη που ενέπνευσαν την Μπάρτον, αλλά τα σκίτσα του και η μοναδική «οργανική αφαίρεσή» τους.
Κοστούμια και παλτό από μαλλί και μετάξι με μπατίκ, σκίτσα σαν το «A Three-Quarter Figure» που δημιούργησε ο Μουρ το 1926, παρήλασαν υπό τους ήχους ζωντανής μουσικής.
Πηγή έμπνευσης στάθηκαν ωστόσο και τοπία της Βόρειας Αγγλίας (πυρόλιθος, βράχος, χέρσα γη, γαϊδουράγκαθο), καθώς και η ιδέα μιας «γης που τη γύμνωσε το σάρωμα του ανέμου». Παρούσα και η επιρροή του Αρ Νουβό.
Όλα μαζί έδιναν την αίσθηση μιας «συγκρατημένης λεπτότητας του Μοντερνισμού». Ναι, λεπτότητα, τόσο χαρακτηριστική των κρεασιόν της Μπάρτον, δίπλα και σε άλλα χαρακτηριστικά της: αιχμηρότητα, σκοτεινός ρομαντισμός, μεθυστικό γκλάμουρ. Όλα αυτά, αιχμαλωτισμένα από τον φακό του Ίθαν Τζέιμς Γκριν στο Clissold Park και μεγεθυμένα στους τοίχους.
Φυσικά, μια αίσθηση εξέγερσης συνόδευε αυτόν τον βαρύ ρομαντισμό. Και αυτό εκφραζόταν κυρίως στα δερμάτινα σακάκια και τα τζάκετ και παντελόνια μοτοκρός.
Επιπλέον, μιας και τόσο η Μπάρτον όσο και η ομάδα στον βρετανικό οίκο μόδας χαίρουν αναγνώρισης και μεγάλης εκτίμησης επειδή χρησιμοποιούν τεχνικές που έχουν ηλικία αιώνων -κάποιες από αυτές είναι σχετικά άγνωστες ή στα πρόθυρα εξαφάνισης-, η κολεξιόν ήταν αφιερωμένη στην τεχνική του beetling. Την οποία εισήγαγε στη Βόρεια Ιρλανδία το 1725 ο Χάμιλτον Μάξγουελ: κοπανούν συνεχώς ύφασμα (συνήθως βαμβακερό ή λινό) για να δημιουργήσουν ένα επίπεδο στιλπνό φινίρισμα.
Αυτή τη φορά, η ομάδα στον Alexander McQueen αποφάσισε να χρησιμοποιήσει πάνω σε δέρμα την τεχνική του beetling και κατέφυγε στον τελευταίο εναπομείναντα σ' όλη την Ιρλανδία τεχνίτη, κάποιον ονόματι Ουίλιαμ Κλαρκ!