Απρόσμενη πτώση εμφάνισε τον Μάιο στην Ιαπωνία η βιομηχανική παραγωγή, κατά 2,3%.
Πρόκειται για την πρώτη πτώση μετά από τρεις μήνες.
Οι αναλυτές από την πλευρά τους ανέμεναν ότι η παραγωγή θα παρέμενε αμετάβλητη.
Απρόσμενη πτώση εμφάνισε τον Μάιο στην Ιαπωνία η βιομηχανική παραγωγή, κατά 2,3%.
Πρόκειται για την πρώτη πτώση μετά από τρεις μήνες.
Οι αναλυτές από την πλευρά τους ανέμεναν ότι η παραγωγή θα παρέμενε αμετάβλητη.
Μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, η Nike επιχειρεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στο brand storytelling της. Το εμβληματικό σλόγκαν "Just Do It", που καθόρισε την πορεία της εταιρείας από ...