Παραμένει ο αδιαφιλονίκητος αρνητικός πρωταγωνιστής του ελληνικού χρηματιστηρίου ο τίτλος του Ομίλου της Viohalco, που δεν μπόρεσε να λάβει έστω μία έστω μικρή λάμψη από την εντυπωσιακή 3ήμερη αντίδραση της αγοράς από τα ιστορικά χαμηλά της στις 11 Φεβρουαρίου, ημέρα Πέμπτη…
Με μόλις δύο θετικά πρόσημα στα τελευταία δεκατρία(!) απέχει μόλις έξι σεντς από τα ιστορικά χαμηλά του σε τιμές κλεισίματος που σημείωσε στις 11/2.


Επιχειρήσεις
Nike: Από το "Just Do It" στο "Why Do It?"- Rebranding για την "cringe" κουλτούρα
Μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, η Nike επιχειρεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στο brand storytelling της. Το εμβληματικό σλόγκαν "Just Do It", που καθόρισε την πορεία της εταιρείας από ...