Η γοητεία "α λα γαλλικά" κυρίευσε τα βουνά της Σάντα Μόνικα στο Λος Άντζελες την Πέμπτη το απόγευμα, με το ντεφιλέ του γαλλικού οίκου μόδας Dior , το οποίο παρακολούθησαν αστέρες όπως η Σαρλίζ Θέρον, η Ριάνα, η Μπρι Λάρσον, η Ντέμι Μουρ, ο Νικ Τζόνας κ.α.
Εσάρπες, φούστες πλισέ, καπέλα bolero, εμπριμέ παντελόνες, μπότες με κορδόνια. Η παρουσίαση της κολεξιόν "Dior Sauvage" έγινε το ηλιοβασίλεμα, μέσα στις κοιλάδες του εθνικού δρυμού Upper Las Virgences Canyon Open Space, όπου οι καλεσμένοι μεταφέρθηκαν με πούλμαν από το Μπέβερλι Χιλς και τη Σάντα Μόνικα, μια διαδρομή περίπου 45 λεπτών.
Τα βουκολικά αυτά τοπία είχαν χρησιμοποιηθεί ως φόντο μεταξύ του 1920 και του 1950 σε ταινίες γουέστερν αλλά και κλασικές όπως "Όσα παίρνει ο άνεμος" (1939), "Η επέλασις των δραγώνων" (1941), "Οι περιπέτειες του Δον Χουάν" (1948).
Το μέρος επιλέχτηκε από τη σχεδιάστρια Μαρία Γκράτζια Κιούρι, την πρώτη γυναίκα που αναλαμβάνει την καλλιτεχνική διεύθυνση των κολεξιόν υψηλής ραπτικής του οίκου. Η Κιούρι είναι στη θέση αυτή από το 2016, μετά την αναχώρησή της από τον οίκο Valentino.
"Χόλιγουντ σημαίνει διασημότητες, κόκκινο χαλί, αλλά νομίζω ότι υπάρχει και μια άλλη πλευρά του Λος Άντζελες. Το φυσικό στοιχείο, ο ανοικτός χώρος ... κατά κάποιο τρόπο, η Καλιφόρνια είναι για τον Dior ένας νέος παράδεισος", δήλωσε η καλλιτεχνική διευθύντρια τoυ Dior πριν από το ντεφιλέ. "Θέλω να έχω έναν διάλογο με τη νέα γενιά γυναικών του Dior, ώστε να μπορούν να διαλέγουν ένα κομμάτι, να μπορούν να συνδυάζουν με διαφορετικούς τρόπους".
Ο Dior έφτιαξε διάφορα βίντεο που ανάρτησε στο Instagram και φωτογραφίες προστατευόμενων ζώων που κατοικούν στα βουνά της Σάντα Μόνικα καθώς και στιγμιότυπα από τη γενική πρόβα της επίδειξης στο Δυτικό Χόλιγουντ.
Οι εορτασμοί άρχισαν ήδη από το βράδυ της Τετάρτης με μια εντυπωσιακή γιορτή στην παραλία της Σάντα Μόνικα, όπου οι προσκεκλημένοι διασταυρώθηκαν μεταξύ άλλων με τις ηθοποιούς Φρίντα Πίντο, Κίρμαν Σίπκα, Τζούνο Τεμπλ ή ακόμη Τζέιμι Κινγκ.
"Είναι πάντα χαρά και πολυτέλεια να φοράω Dior", είπε η Ριάνα. Η Νοτιοαφρικανή Σαρλίζ Θέρον δήλωσε ότι "το αγροτικό και χωριάτικο τοπίο είναι κάτι μαγικό, μου θύμισε την πατρίδα μου".
Η Christian Dior Couture, που ανήκει στον μεγαλύτερο παγκοσμίως όμιλο ειδών πολυτελείας LVMH, έχει 198 καταστήματα σε περισσότερες από 60 χώρες. Οι πωλήσεις της διπλασιάστηκαν τα τελευταία πέντε χρόνια.
Το Λος Άντζελες "είναι καλή επιχειρηματική δραστηριότητα, καλή έμπνευση", δήλωσε ο Σίντεϊ Τολεντάνο, πρόεδρος και εκτελεστικός διευθυντής της Christian Dior Couture. "Έχεις πολύ κόσμο από την Ευρώπη, τη Γαλλία, την Ιταλία και κόσμο που έρχεται από την Ασία, συνεπώς η πόλη γίνεται ένας πολιτιστικός κόμβος... εδώ υπάρχει φανταστική ενέργεια".
Το Λος Άντζελες που επί μακρόν θεωρείτο περίγελος λόγω της φανταχτερής πλευράς του, πλέον θεωρείται όλο και περισσότερο μια ενδιάμεση στάση της διεθνούς μόδας.
Ο Saint Laurent παρουσίασε πέρυσι στο Χόλιγουντ την ανδρική κολεξιόν του φθινόπωρο-χειμώνας και ένα μέρος της γυναικείας σειρά του. Πρόσφατα, Louis Vuitton και Burberry παρουσίασαν αντίστοιχα τη συλλογή τους στο Λος Άντζελες. Όλα τα ντεφιλέ παρακολούθησαν διάσημες ηθοποιοί, οι οποίες συνηθίζουν να φωτογραφίζονται πάνω στο κόκκινο χαλί, για το οποίο χρειάζονται ωραία φορέματα.
Για τους ειδικούς, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις διασημότητες έχει σημαντικό ρόλο για τους οίκους μόδας. Από την πλευρά του, ο Tom Ford ανακοίνωσε τον Μάρτιο τη μεταφορά στο Λος Άντζελες του "αρχηγείου" του για τη γυναικεία μόδα.
ΑΠΕ-ΜΠΕ/AFP/Reuters