Η ανθεκτικότητα και η απόδοση μιας μπαταρίας ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αποτελούν συχνά αντικείμενο έντονων συζητήσεων, καθώς αποτελεί το κεντρικό και πιο ακριβό εξάρτημα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Μια ιδιαίτερα διαδεδομένη ανησυχία, είναι ότι πολλοί κύκλοι φόρτισης, θα μπορούσαν να επηρεάσουν αρνητικά τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Για την αντιμετώπιση αυτών των ανησυχιών, η The Mobility House Energy, μια εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα της έξυπνης και φιλικής προς το δίκτυο φόρτισης και το Πανεπιστήμιο RWTH Aachen (RWTH Aachen University) διεξήγαγαν μια κοινή μελέτη, που εξέτασε τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις των διαδικασιών φόρτισης, ιδίως των εφαρμογών οχήματος-δικτύου, στις μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η μελέτη εξέτασε και συνέκρινε τρία σενάρια: άμεση φόρτιση, έξυπνη φόρτιση (V1G) και αμφίδρομη φόρτιση – όχημα-δίκτυο (V2G), χρησιμοποιώντας διαφορετικούς τύπους κυψελών που διατίθενται στην αγορά.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr