Λένε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν μπορούν να αντέξουν τον χειμώνα, αλλά το καλύτερο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει ποτέ στο χιόνι, ήταν ηλεκτρικό, όπως λέει ο συντάκτης του insideevs.com. Αυτό το αυτοκίνητο, ήταν το πλέον αποσυρμένο Mitsubishi i-MiEV του 2012. Αργό, με κίνηση στους πίσω τροχούς, στενά ελαστικά και πολύ χαμηλά τοποθετημένη και βαριά μπαταρία, το i-MiEV, έδειχνε ασταμάτητο στο χιόνι. Δεν ήταν γρήγορο, το καλοριφέρ ήταν άθλιο, αλλά η ικανότητά του να οδηγεί με απόλυτη αυτοπεποίθηση ακόμα και μέσα από μεγάλες σωρούς χιονιού, με κίνηση σε όλους τους τροχούς, ήταν απαράμιλλη.
Αλλά δεν μπορούν όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να το κάνουν αυτό. Έχω οδηγήσει πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Μερικά είναι καλύτερα από άλλα, τα περισσότερα είναι περίπου τόσο μέτρια, όσο οποιοδήποτε αυτοκίνητο με ελαστικά παντός καιρού. Ωστόσο, αυτή την εβδομάδα, ένα νέο Hyundai Ioniq 5 σε λειτουργία χιονιού κατά τη διάρκεια μιας έντονης χιονοθύελλας, εκτοξεύτηκε γρήγορα στην κορυφή της λίστας μου, με τα «καλά χιονοκίνητα αυτοκίνητα». Καλύτερο από το παλιό μου i-MiEV, αν και αυτό πιθανώς συμβαίνει, επειδή ο θερμαντήρας του Ioniq 5, λειτουργεί πραγματικά.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr