Το σύγχρονο τοπίο των ηλεκτρικών supercars, αποδεικνύεται πιο πολυσύνθετο απ’ ό,τι φαινόταν αρχικά. Παρά τη θύελλα ενθουσιασμού που προκάλεσε το πρωτότυπο Hyper Force το 2023, η Nissan εμφανίζεται πλέον επιφυλακτική, ως προς την υλοποίηση ενός ηλεκτρικού GT-R. Αυτή η διστακτικότητα, εντάσσεται σε μια γενικότερη κίνηση της αγοράς, όπου αρκετές μάρκες επανεξετάζουν τις υψηλές φιλοδοξίες τους, για ηλεκτρικά μοντέλα κορυφαίων επιδόσεων.
Hyper Force: η φουτουριστική υπόσχεση της NissanΠαρουσιασμένο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 2023, το Hyper Force αποτέλεσε το πιο τολμηρό τεχνολογικό δείγμα της Nissan. Με ισχύ 1.341 ίππων και μια επαναστατική μπαταρία στερεάς κατάστασης, το πρωτότυπο έμπαινε απευθείας στο στόχαστρο των Porsche Taycan GTS, Audi e-tron GT και Tesla Model S Plaid. Η υπόσχεση ήταν ξεκάθαρη: επιτάχυνση κάτω από 3 δευτερόλεπτα στα 0–100 km/h και μια νέα τεχνολογική πλατφόρμα, ικανή να μεταμορφώσει την εμπειρία ενός ηλεκτρικού supercar. Η τεχνολογία των solid-state μπαταριών, με υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα και μειωμένους χρόνους φόρτισης, έδινε στον κόσμο μια πρώτη ματιά στο μέλλον.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr