Ανοίγει σήμερα η αυλαία και για το online μητρώο με τον υπουργό Επικρατείας Νίκο Παππά να παραχωρεί συνέντευξη Τύπου στη Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας στις 2 το μεσημέρι.
Στο Μαξίμου ρίχνουν ιδιαίτερο βάρος στην εν λόγω πρωτοβουλία, καθώς για πρώτη φορά, όπως τονίζουν, μετά το τηλεοπτικό τοπίο θα μπει μία τάξη στο διαδίκτυο, θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στην κρατική διαφήμιση μονάχα όσοι πληρούν τις προϋποθέσεις, ενώ εκτιμάται ότι θα συμβάλλει στην εν γένει εξυγίανση της διαδικτυακής ενημέρωσης.


Επιχειρήσεις
Nike: Από το "Just Do It" στο "Why Do It?"- Rebranding για την "cringe" κουλτούρα
Μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, η Nike επιχειρεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στο brand storytelling της. Το εμβληματικό σλόγκαν "Just Do It", που καθόρισε την πορεία της εταιρείας από ...