Επιχειρήσεις

Burberry: «Βουτιά» των πωλήσεων στο γ΄τρίμηνο


Βουτιά στις πωλήσεις κατέγραψε η Burberry Group Plc το τρίμηνο που έληξε στις 28 Σεπτεμβρίου, γεγονός που οδηγεί την εταιρία σε σαρωτική αναθεώρηση της στρατηγικής, σύμφωνα με τον πρόσφατα διορισμένο διευθύνοντα σύμβουλο.

Η Burberry ανακοίνωσε πτώση 20% στις συγκρίσιμες λιανικές πωλήσεις για το τρίμηνο που έληξε στις 28 Σεπτεμβρίου. Οι αναλυτές ανέμεναν πτώση της τάξης του 21%. Η εταιρεία διολίσθησε επίσης σε προσαρμοσμένες λειτουργικές ζημίες ύψους 41 εκατομμυρίων λιρών (52 εκατομμυρίων δολαρίων) τους τελευταίους έξι μήνες.

Ο Joshua Schulman, ο οποίος διορίστηκε διευθύνων σύμβουλος της Burberry τον Ιούλιο, δήλωσε ότι η εταιρεία θα επικεντρωθεί στο τμήμα εξωτερικών ενδυμάτων, θα βελτιώσει την παραγωγικότητα των καταστημάτων και τις διαδικτυακές δραστηριότητές του, ενώ θα αναζωπυρώσει μια «κουλτούρα υψηλών επιδόσεων».

«Η πρόσφατη υποαπόδοσή μας προήλθε από διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης της ασυνεπούς εκτέλεσης της μάρκας και της έλλειψης εστίασης στην κύρια κατηγορία εξωτερικών ενδυμάτων και στα βασικά τμήματα των πελατών μας», δήλωσε ο Schulman, ο οποίος δεσμεύτηκε να δράσει με «επείγοντα ρυθμό για να διορθώσει την πορεία του».

Η βρετανική εταιρεία κατασκευής καμπαρντίνας αγωνίζεται εν μέσω πτώσης της ζήτησης στην Κίνα. Η προηγούμενη διοίκηση απομάκρυνε τους αγοραστές με αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων που επεδίωκαν να καταστήσουν τη μάρκα πιο «αποκλειστική» στα μάτια των αγοραστών. Επίσης, δόθηκε έμφαση στις δερμάτινες τσάντες, κάτι που εκ των υστέρων θεωρήθηκε από τους αναλυτές ως υπερβολικό για μια εταιρεία που είναι περισσότερο γνωστή για την προσφορά της σε εξωτερικά ενδύματα.

Οι μετοχές της Burberry έχουν μειωθεί σχεδόν στο μισό μέχρι στιγμής φέτος στο Λονδίνο.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα