Πολιτική

Ενδιαφέρουσες οι τουριστικές εκθέσεις-συνέδρια που πραγματοποιήθηκαν το τελευταίο δίμηνο του 2015


Ενδιαφέρουσες ήταν οι τουριστικές εκθέσεις και τα συνέδρια που πραγματοποιήθηκαν το τελευταίο δίμηνο του 2015 στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με ισχυρή ελληνική παρουσία. Οι εκθέσεις προσφέρουν ιδανικό περιβάλλον για επικοινωνία και ανάπτυξη.

Οι εκθέσεις συνεχίζουν να αποτελούν το ύψιστο εργαλείο μάρκετινγκ και προώθησης στον τουριστικό τομέα. Τόσο για χώρες, ξενοδοχεία, τουριστικά καταλύματα, τουριστικούς πράκτορες όσο και για άλλους παρόχους πολλών τουριστικών υπηρεσιών.

Οι εκθέσεις αποτελούν εξαιρετική ευκαιρία επικοινωνίας, προβολής, υπενθύμισης και δικτύωσης (networking) για τους εκθέτες και τους επισκέπτες. Το περιβάλλον συνεργασίας που δημιουργεί και προσφέρει η έκθεση δίνει τη δυνατότητα σε μικρό χρονικό διάστημα και με χαμηλό αναλογικά κόστος για έναν μεγάλο αριθμό συναντήσεων σε κατάλληλο κλίμα. Οι συναντήσεις αυτές, όπως έχει αξιολογηθεί από μεγάλες διοργανώσεις, βάζουν τις βάσεις για συνέργειες και συνεργασία σημαντικού οικονομικού εύρους και θετικών αποτελεσμάτων για τους συμμετέχοντες.

Για παράδειγμα, στην έκθεση συνεδριακού τουρισμού ΙΜΕΧ, τον περασμένο Μάιο συμμετείχαν 3.500 εκθέτες από 150 χώρες και οι επαγγελματίες επισκέπτες ήταν 4.935. Από αυτούς 3.952, προερχόμενοι από 78 χώρες, ήταν φιλοξενούμενοι επισκέπτες (hosted buyers) της έκθεσης. Το 35% των φιλοξενούμενων επισκεπτών είχε έρθει από 43 χώρες μακρινής απόστασης. Στις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν μπήκαν οι βάσεις για σημαντικές συνέργειες και συνεργασίες.

Αρκετές εκθέσεις που πραγματοποιήθηκαν το τελευταίο δίμηνο του 2015 παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον για τα τεκταινόμενα στον τουρισμό.

Grecka Panorama Ι Cypr στην Πολωνία

Η τελευταία έκθεση για το 2015 ήταν η Grecka Panorama Ι Cypr στην Πολωνία, που πραγματοποιήθηκε 11-13 Δεκεμβρίου 2015 στη Βαρσοβία. Σύμφωνα με ενημέρωση των διοργανωτών, η διοργάνωση έβαλε τις βάσεις για ένα νέο μεγάλο κεφάλαιο στην παρουσία και προβολή του ελληνικού τουρισμού στη δυναμικά ανερχόμενη πολωνική αγορά. Πραγματοποιήθηκε μεταξύ 11-13 Δεκεμβρίου, στο Torwar Arena, στη Βαρσοβία και έδωσε την ευκαιρία σε ελληνικούς προορισμούς και τουριστικές επιχειρήσεις από πολλές περιοχές της χώρας μας να «συστηθούν» στο κοινό της Πολωνίας, καθώς και σε επαγγελματίες της τουριστικής αγοράς, μέσα σε μία μοναδική ατμόσφαιρα, με ήχους, χρώματα, εικόνες και γεύσεις Ελλάδας.



Πολλοί Πολωνοί επισκέφτηκαν την έκθεση, ενημερώθηκαν για παραδοσιακούς και νέους προορισμούς, ενώ όλοι οι μεγάλοι tour operators της Πολωνίας είχαν δυναμικές συμμετοχές στην έκθεση.
Σύμφωνα με στελέχη των πολωνικών tour operators, η Ελλάδα βρίσκεται σταθερά πλέον στην κορυφή των δημοφιλέστερων προορισμών για τους Πολωνούς. Εκτιμάται ότι την περίοδο του 2015, οι αφίξεις Πολωνών στην Ελλάδα ξεπέρασαν τις 700.000 –μόνο με πτήσεις charter υπολογίζεται ότι έγιναν 500.000 αφίξεις–, ενώ για την περίοδο του 2016 αναμένεται περαιτέρω αύξηση μεταξύ 5%-10%, που ενδέχεται να είναι και μεγαλύτερη, λόγω των διεθνών εξελίξεων στην Ανατολική Μεσόγειο.

Η έκθεση Grecka Panorama I Cypr διοργανώθηκε από τη North Events υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, της Πρεσβείας της Ελλάδος στην Βαρσοβία, του ΕΟΤ, του ΣΕΤΕ, του ΞΕΕ, της ΠΟΞ, της ΗΑΤΤΑ, της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Πολωνίας (PZOT) και του Συνδέσμου Ελλήνων Επιχειρηματιών Πολωνίας «ΕΡΜΗΣ». Οι ημερομηνίες και οι λεπτομέρειες της 2ης διοργάνωσης του Grecka Panorama αναμένεται να ανακοινωθούν σύντομα.

Στην έκθεση Grecka Panorama συμμετείχε το ATHENS CVB και σύμφωνα με ενημέρωση του γραφείου, υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον για την Αθήνα στην Πολωνία. Το Γραφείο Συνεδρίων & Επισκεπτών του Δήμου Αθηναίων – ACVB πραγματοποίησε σειρά επαφών και ενημερωτικών συναντήσεων με όλους τους μεγάλους tour operators της πολωνικής αγοράς, με στελέχη ταξιδιωτικών γραφείων, τουριστικών επιχειρήσεων και οργανωτών εκδηλώσεων, δημοσιογράφους, bloggers, καθώς και με εκπροσώπους της ακαδημαϊκής κοινότητας τη Βαρσοβίας.

Στο πλαίσιο των επαφών αυτών, πέραν της ανάπτυξης του τουρισμού αναψυχής και θεματικών δραστηριοτήτων, το ACVB παρουσίασε και τις δυνατότητες που υπάρχουν για την ανάπτυξη του επαγγελματικού τουρισμού, μέσω της προσέλκυσης εταιρικών συναντήσεων, ταξιδιών κινήτρων κ.λπ.

Έντονο ήταν το ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε για την Αθήνα και από τους επισκέπτες της έκθεσης, πολλοί εκ των οποίων είτε έχουν επισκεφτεί την Αθήνα στο παρελθόν και επιθυμούν να επιστρέψουν είτε προγραμματίζουν κάποιο ταξίδι εντός του 2016. Τα περισσότερα ερωτήματα που δέχτηκε το ACVB αφορούσαν τα αξιοθέατα του Ιστορικού Κέντρου, τον παραλιακό άξονα, τα νησιά του Αργοσαρωνικού, καθώς και διοργανώσεις ειδικού χαρακτήρα, όπως ο Μαραθώνιος.

Το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τον προορισμό ενισχύεται από τις πολύ καλές αεροπορικές συνδέσεις της Αθήνας με τη Βαρσοβία, με καθημερινές πτήσεις, από την Aegean Airlines και τη Ryanair. Σημειώνεται ότι η Aegean Airlines προγραμματίζει για το 2016 μία ακόμα σύνδεση της Αθήνας με την Κρακοβία (μία από τις μεγαλύτερες και παλαιότερες πόλεις της Πολωνίας), ενώ την επανέναρξη πτήσεων στο δρομολόγιο Αθήνα-Βαρσοβία εξετάζει και η πολωνική αεροπορική εταιρεία LOT.

Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο δράσεων προώθησης της πόλης, στήριξε με τη συμμετοχή και τη παρουσία της τη συγκεκριμένη διοργάνωση συμμετέχοντας με δικό της σταντ στο περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Η ΕΞΘ που ταξίδεψε για πρώτη φορά στην Πολωνία προσδοκά στην περαιτέρω αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού από τη χώρα αυτή. Αυτός ήταν και ο στόχος συμμετοχής και η πραγματοποίηση επαφών τόσο με σημαντικούς Πολωνούς tour operators, εκπροσώπους τουριστικών γραφείων και buyers όσο και με το πολωνικό κοινό.

Στις συναντήσεις αυτές διαπιστώθηκε το ενδιαφέρον όλων για τον προορισμό. Στόχος των επαφών ήταν η προώθηση του city break αλλά και η ένταξη του προορισμού σε καλοκαιρινά πακέτα, συνδυαστικά με την Πιερία και τη Χαλκιδική.

Όσον αφορά τα στατιστικά στοιχεία της ΕΞΘ, η άνοδος για τους Πολωνούς τουρίστες στη Θεσσαλονίκη μπορεί να χαρακτηριστεί εντυπωσιακή. Από την 20ή θέση στο σύνολο των διανυκτερεύσεων το 2012 (7.998 διανυκτερεύσεις), το 2014 τούς κατέταξε στη 12η θέση με 27.963 διανυκτερεύσεις και τα στοιχεία για το 2015 αναμένονται ιδιαίτερα θετικά. Η Θεσσαλονίκη διεκδικεί ένα ακόμα μεγαλύτερο κομμάτι της «πίτας», καθώς ανταποκρίνεται επάξια στο προφίλ του Πολωνού τουρίστα και στις νέες τάσεις που θέλουν καινούργιους προορισμούς προς εξερεύνηση.

Την ΕΞΘ εκπροσώπησε η υπεύθυνη Μάρκετινγκ, κα Ευδοκία Τσατσούρη.

Η ΕΞΘ εξέφρασε τις ευχαριστίες της προς την αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines, κύριο χορηγό αερομεταφορών, για την πολύτιμη στήριξή της στη συμμετοχή της Ένωσης στην τουριστική έκθεση της Βαρσοβίας.

GREEK TOURISM Expo 2015, 4-6 Δεκεμβρίου 2015

Πολλές ήταν οι συναντήσεις των tour operators του εξωτερικού και των ελληνικών επιχειρήσεων τουρισμού που πραγματοποιήθηκαν στη 2η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού GREEK TOURISM Expo 2015 στις 4-6 Δεκεμβρίου στο Metropolitan Expo. Την έκθεση εγκαινίασε η αν. υπουργός Τουρισμού, κ. Έλενα Κουντουρά.

Η επίσημη διεθνής έκθεση τουρισμού της Αθήνας, η οποία προσδοκά να καλύπτει όλες τις ανάγκες του ελληνικού τουρισμού με το σύνθημα «COME TO MEET THE GREEKS», συγκέντρωσε:

-100 διεθνείς και υψηλού επιπέδου hosted buyers από 25 χώρες, οι οποίοι κάλυψαν όλους τους τομείς του ελληνικού τουρισμού και πραγματοποίησαν νέες συνεργασίες.

-200 εκθέτες από όλους τους τομείς του ελληνικού τουρισμού, Περιφέρειες, δήμοι, φορείς του τουρισμού, ξενοδοχεία, Luxury Boutique Hotels & Villas, τουριστικά γραφεία, εταιρείες κρουαζιέρας, management, εξοπλισμών κ.λπ.

-3.800 πολύ επιτυχημένα Β2Β ραντεβού πραγματοποίησαν οι εκθέτες με τους buyers και επέτυχαν νέες συμφωνίες για να προωθήσουν ακόμη περισσότερο τον ελληνικό τουρισμό.

-7.000 και πλέον ήταν οι επισκέπτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, από όλους τους κλάδους της τουριστικής βιομηχανίας και κάλυψαν πλήρως όλες τις επαγγελματικές τους ανάγκες με νέες συνεργασίες.

-2.638 προκαθορισμένα ραντεβού έκλεισαν επισκέπτες με εκθέτες μόνο από το on-line πρόγραμμα Visitor’s Matching Program και φυσικά πέραν του αριθμού των λοιπών συναντήσεων που έγιναν στην έκθεση απευθείας στα περίπτερα των εκθετών.

-7.500 χιλιάδες και πλέον επισκέπτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό που προέρχονταν από όλους τους κλάδους της τουριστικής βιομηχανίας και κάλυψαν πλήρως όλες τις επαγγελματικές τους ανάγκες με νέες συνεργασίες.


Οι επίσημοι φορείς του ελληνικού τουρισμού ΞΕΕ, ΣΕΤΕ, ΕΕΚΦΝ και oι διεθνείς εταιρείες TRIVAGO και TUI πραγματοποίησαν συνεδριακές εκδηλώσεις μεγάλου επαγγελματικού ενδιαφέροντος με ομιλητές υψηλού επιστημονικού και επαγγελματικού επιπέδου.

-H έκθεση πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα των: Υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας & Τουρισμού, Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας & Θρησκευμάτων, ΕΟΤ, Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος, ΣΕΤΕ, HAPCO, Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων & Φορέων Ναυτιλίας.

-Εκθέτες και επισκέπτες συναντήθηκαν και προώθησαν τις συνεργασίες τους σε μία πολύ οργανωμένη έκθεση, σε μία ιδιαιτέρως επαγγελματική παρουσία των εκθετών και σε ένα υψηλών προδιαγραφών εκθεσιακό κέντρο. Οι συνεδριακές εκδηλώσεις σφράγισαν τον υψηλό επαγγελματισμό των θεμάτων και των ομιλητών και το μεγάλο ενδιαφέρον των εκατοντάδων ακροατών τους.
Μεγάλοι Χορηγοί: HILTON, SOFITEL, IT CONCEPT
Χορηγοί: ATHENS AIRPORT EL. VENIZELOS, ΟΛΠ, ΥΔΡΑΪΚΗ, CITY UNITY, KEY TOURS, MELIA ATHENS, BEST WESTERN MUSEUM, CHAUFFEUR GREECE, RADISSON BLUE PARK, FISIKON, TSOKAS S.A., GRECOTEL, STARWOOD HOTEL & RESORTS.
Aνάμεσα στους Υποστηρικτές Επικοινωνίας ήταν και η “Σοφοκλέουςin” www.Sofokleousin.gr.



Δυναμική ήταν η παρουσία της Πελοποννήσου στην Greek Tourism Expo 2015

Οι επισκέπτες της έκθεσης είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τον προορισμό, να ενημερωθούν για τις ειδικές προσφορές των επαγγελματιών και να δοκιμάσουν παραδοσιακές γεύσεις μέσα από έναν διαμορφωμένο χώρο με την ονομασία «Το Κελάρι της Πελοποννήσου», όπου διάσημοι chef δημιούργησαν παραδοσιακές συνταγές του προορισμού φτιαγμένες αμιγώς από τοπικά προϊόντα.

Στα εγκαίνια της έκθεσης, την Πελοπόννησο εκπροσώπησαν η θεματική αντιπεριφερειάρχης κα Κωνσταντίνα Νικολάκου και ο εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος Τουριστικών Υποδομών Λακωνίας, κ. Ιωάννης Μπουκουβάλας. Η κα υπουργός στην επίσκεψή της στο περίπτερο της Πελοποννήσου επικρότησε το μοντέλο που ακολουθεί η Περιφέρεια να προβάλει τον προορισμό συνδυαστικά με τη γαστρονομία και τα προϊόντα και δοκίμασε αρκετές από τις παραδοσιακές γεύσεις της Πελοποννήσου.

Στο περίπτερο της Περιφέρειας συμμετείχαν 30 επαγγελματίες τουρισμού από όλη την Πελοπόννησο, οι οποίοι έλαβαν μέρος σε προγραμματισμένα B2B επιχειρηματικά ραντεβού με hosted buyers του εξωτερικού, οι οποίοι συμμετείχαν στην έκθεση. Μεταξύ άλλων παραβρέθηκαν ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου, κ. Κώστας Μαρινάκος, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επιχειρηματιών Ενοικιαζομένων Δωματίων-Διαμερισμάτων Πελοποννήσου και Κυθήρων, κ. Θεόδωρος Οικονόμου, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Λακωνίας, κ. Δημήτρης Πολλάλης, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων και Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων Τριφυλίας, κ. Κώστας Αγγελόπουλος, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών Επιχειρήσεων Τολού, κ. Γιάννης Γεωργιδάκης, καθώς και εκπρόσωποι του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου και του Mainalon Trial.



Το τμήμα Τουρισμού του Μητροπολιτικού Κολλεγίου Αθηνών επισκέφτηκε τη 2η έκθεση GREEK TOURISM EXPO 2015.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους, οι φοιτητές πήραν μέρος στην εκδήλωση της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦ) με θέμα «Θαλάσσιος Τουρισμός και Κρουαζιέρα – αιχμή για τον Ελληνικό Τουρισμό». Η εκδήλωση εστίασε το ενδιαφέρον της σε σύγχρονα θέματα, όπως στήριξη του κλάδου της κρουαζιέρας, home porting και προοπτικές ανάπτυξης, ελληνική κρουαζιέρα και νέοι προορισμοί, η ακτοπλοΐα ως μοχλός ανάπτυξης του τουρισμού. Βασικοί ομιλητές της εκδήλωσης ήταν σημαντικά στελέχη του χώρου, όπως ο Μιχάλης Σακέλης (πρόεδρος ΣΕΕΝ), ο Κόντες Θεόδωρος (πρόεδρος ΕΕΚΦΝ), ο Μιχελακάκης Εμμανουήλ (Global Maritime), ο Χατζάκος Σταύρος (γενικός διευθυντής ΟΛΠ) και ο Στελλιάτος Αντώνης (πρόεδρος ΕΠΕΣΤ).

Οι φοιτητές, ενθουσιασμένοι που βρέθηκαν σε ένα τέτοιο περιβάλλον, έκαναν αρκετές ερωτήσεις και θέλησαν να μάθουν περισσότερα για τον κλάδο. Το απόγευμα της ίδιας μέρας και ύστερα από περιήγηση στα περίπτερα της έκθεσης, οι φοιτητές πήραν μέρος στην εκδήλωση της TRIVAGO HELLAS με θέμα: «Τrivago metasearch: ένα online marketing εργαλείο στα χέρια του Ξενοδόχου – Πώς η Τrivago δίνει τη δυνατότητα στον ξενοδόχο να αυξήσει τη διαδικτυακή του απόδοση;».

GREEK TOURISM EXPO – EXHIBITORS, TESTIMONIALS

Cretan Holidays

Η Cretan Holidays ιδρύθηκε το 1972 στο Ηράκλειο και σταδιακά εξελίχθηκε σε ένα από τα μεγαλύτερα και πιο αξιόπιστα γραφεία εισερχόμενου τουρισμού στην Ελλάδα. Η εταιρεία έχει πλέον υποκαταστήματα σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Κρήτης, καθώς και σε μερικούς από τους κυριότερους ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς, όπως Ρόδο, Κω, Σάμο, Θάσο, Καλαμάτα και Κέρκυρα.

Με ιδιόκτητο στόλο 35 λεωφορείων όλων των τύπων, ιδιόκτητο στόλο ενοικιαζομένων αυτοκινήτων, που καλύπτουν σχεδόν όλη την Ελλάδα, αξιοποιώντας δε την εμπειρία και τον επαγγελματισμό του προσωπικού της και εκμεταλλευόμενη τις δυνατότητες των νέων τεχνολογιών, η Cretan Holidays έχει πετύχει για περισσότερο από τέσσερις δεκαετίες να προσφέρει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στους πελάτες της.

1. Η έκθεση, όπως είπε ο κ. Κώστας Μαρκάκης, κάλυψε τις προσδοκίες της εταιρείας και σε γενικές γραμμές είναι ευχαριστημένοι.

2. Μερικές από τις συναντήσεις που πραγματοποίησαν με εκπροσώπους εταιρειών ήταν αρκετά ενδιαφέρουσες, ενώ άλλες λιγότερο.

3. Ο ίδιος πιστεύει ότι η έκθεση μπορεί και πρέπει να εξελιχθεί σε έναν τόπο συνάντησης προμηθευτών τουριστικών υπηρεσιών (ξενοδόχων κυρίως) και πελατών (tour operators), στα πρότυπα των μεγάλων εκθέσεων του εξωτερικού. Θεωρεί θετική τη συμμετοχή των περιφερειών, ωστόσο σημειώνει ότι δεν είναι απαραίτητα ο καταλληλότερος συνομιλητής για κάποιον tour operator. Μια ιδέα θα ήταν οι Περιφέρειες να συμμετέχουν με περίπτερο και να επινοικιάζουν θέσεις σε ξενοδόχους και άλλους ενδιαφερόμενους. Όπως κάνουν εξάλλου και στις εκθέσεις του εξωτερικού.

4. Η Cretan Holidays σκοπεύει, όπως σημείωσε ο κ. Μαρκάκης, να πάρει μέρος στη διοργάνωση του 2016.

5. Όπως είπε, σημαντικός παράγοντας είναι ότι οι επισκέπτες ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες τους και ικανοποίησαν σε γενικές γραμμές τις επαγγελματικές τους αναζητήσεις.

6. Σε ερώτηση της Μαργαρίτας Μανούσου (Σοφοκλέουςin)  για την πραγματοποίηση επαγγελματικών συνεργειών ως αποτέλεσμα της συμμετοχής της εταιρείας στην έκθεση, ο κ. Μαρκάκης σημείωσε ότι θα κάνουν προσπάθειες, αλλά δεν μπορεί να γνωρίζει το αποτέλεσμα. Υπογράμμισε όμως ότι έχει σημασία ότι έγινε η πρώτη επαφή.

Colossos SA Hotel & Tourist Enterprises (Park Park Hotel, Marvel Luxury Resort & Spa, Amada Colossos Resort)

Ο τουριστικός ξενοδοχειακός όμιλος Κολοσσός ΑΕ αποτελεί μία από τις πρώτες εταιρείες στο νησί της Ρόδου που δραστηριοποιήθηκαν στο συγκεκριμένο κλάδο. Από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα, η εταιρεία ακολουθεί σταθερά αναπτυξιακή πορεία, διατηρώντας πάντα τον αρχικό της στόχο, που είναι η παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου στον ξενοδοχειακό και τουριστικό τομέα, η καινοτομία και ο εκσυγχρονισμός. Σήμερα, ο όμιλος Κολοσσός ΑΕ αναπτύσσει ένα πλήθος δραστηριοτήτων και αποτελεί μία πρωτοπόρα και συνεχώς εξελισσόμενη δύναμη στον κλάδο.

Όπως είπε εκπρόσωπος της εταιρείας, η παρουσία του ομίλου στην έκθεση ήταν μία εξαιρετική εμπειρία με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα.
Σημείωσε μάλιστα ότι πιστεύει στην καθιέρωση της Greek Tourism Expo με σκοπό την προσέλκυση επισκεπτών του τουρισμού από την εγχώρια αλλά και από τη διεθνή αγορά και κυρίως από τις αναδυόμενες τουριστικές χώρες όπως η Κίνα, η Ινδία και η Βραζιλία. Αδιαμφισβήτητα, όπως είπε, ο τουρισμός αποτελεί κινητήρια δύναμη της ελληνικής οικονομίας και σκοπός όλων, με κάθε δυναμική πρωτοβουλία, είναι να γίνει η χώρα προορισμός για όλο το χρόνο, προσελκύοντας όσο το δυνατόν μεγαλύτερο εύρος επισκεπτών.

Πύλη Πελοποννησιακού Πολιτισμού και η ομάδα Grecopaths

Όπως ενημέρωσαν οι εκθέτες, στόχος τους είναι η ανάδειξη της παράδοσης, της τοπικής κουζίνας, της όμορφης φύσης, καθώς και της μυθολογίας και λαογραφίας κάθε περιοχής της Πελοποννήσου. Αυτό επιτυγχάνεται με συνδυασμό του γαστρονομικού και άλλων μορφών εναλλακτικού τουρισμού, όπως είναι ο περιπατητικός, ποδηλατικός και θρησκευτικός τουρισμός.

Όσον αφορά την έκθεση, σε ερώτηση του περιοδικού, είπαν ότι σε γενικές γραμμές, η έκθεση ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες συμμετοχής τους. Σημείωσαν μάλιστα ότι η διοργάνωση έχει ανεβάσει τον πήχη ψηλά και περιμένουν του χρόνου περισσότερες προκλήσεις, ώστε να προσελκύσει περισσότερες χώρες και tour operators. Αξιοσημείωτη θεωρούν την προσπάθεια που έγινε με τα προγραμματισμένα B2B.

Πιστεύουν, ωστόσο, ότι οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού και γενικά ο τουρισμός υπαίθρου, αλλά και ο τουρισμός για όλο το χρόνο, θα μπορούσαν να είχαν αναδειχτεί περισσότερο με κάποια ειδικά events. Επίσης, δήλωσαν ότι εφόσον το κόστος γίνει πιο ελκυστικό σε σχέση με άλλες μεγάλες εκθέσεις του ίδιου ενδιαφέροντος, θα συμμετέχουν το 2016.
Όσον αφορά τους επισκέπτες, διαπίστωσαν ότι έδειξαν ενδιαφέρον για τη γαστρονομία και το γαστρονομικό πολιτισμό της Πελοποννήσου, γιατί η Πύλη Πελοποννησιακού Πολιτισμού είχε δώσει έμφαση στον τομέα αυτό.

Πιστεύουν ότι κάποιες από τις συναντήσεις που πραγματοποίησαν θα αποδώσουν καρπούς και θα επιδιώξουν να τους συλλέξουν. Τέλος, προτείνουν στην επόμενη διοργάνωση να υπάρξουν δράσεις και μηνύματα με στόχο η Ελλάδα να δείξει τη διαφορετικότητά της μέσα στις τέσσερις εποχές του χρόνου.

Viva Wallet

Το Viva Wallet, το 1ο ελληνικό ηλεκτρονικό πορτοφόλι, συμμετείχε στην έκθεση Greek Tourism Expο από τις 4 έως 6 Δεκεμβρίου, στο Metropolitan Expo. Το Viva Wallet αφορά μία νέα υπηρεσία που προσφέρει έξυπνες και καινοτόμες λύσεις πληρωμών για ιδιώτες, επαγγελματίες και επιχειρήσεις. Σκοπός της παρουσίας της εταιρείας στην έκθεση ήταν η ενημέρωση των επισκεπτών για τις δυνατότητες και τις υπηρεσίες της Viva Wallet, ώστε να τους δοθούν οι κατάλληλες λύσεις ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες τους. Η έκθεση στέφτηκε με απόλυτη επιτυχία, καθώς η προσέλευση του κοινού στο περίπτερό της Viva Wallet ήταν μεγάλη. Οι ενδιαφερόμενοι μπόρεσαν να ενημερωθούν για το προϊόν, να δημιουργήσουν το δικό τους Viva Wallet, καθώς και να αποκτήσουν τη Viva Wallet Card.

Συνεντεύξεις – Μαρτυρίες από φιλοξενούμενους επισκέπτες (hosted buyers) στην έκθεση GREEK TOURISM EXPO


Thiago Ferreira από το γραφείο Talas Travel - Σερβία, www.talastravel.com, φιλοξενούμενος επισκέπτης από την ομάδα MEETINGREECE (συντονίστρια ομάδας: Μαργαρίτα Μανούσου).
O κ. Ferreira σημείωσε ότι πραγματοποίησε δεκάδες συναντήσεις που θα επιτρέψουν την οργάνωση με στόχο την πραγματοποίηση υψηλών προδιαγραφών ταξίδια στην Ελλάδα. Σε αυτό τον τομέα, η έκθεση υπερκάλυψε τις προσδοκίες του.

Οι προμηθευτές με τους οποίους είχε τις προκαθορισμένες συναντήσεις, προερχόμενοι από διαφορετικές περιοχές, κάλυψαν τις ανάγκες ενημέρωσης που είχε. Η μόνη παρατήρηση που κάνει όσον αφορά τη διοργάνωση είναι ότι ύστερα από μία μέρα γεμάτη συναντήσεις, θα είναι καλό το δείπνο ή η όποια κοινωνική εκδήλωση να μην απαιτεί μεγάλο χρόνο μετακίνησης λόγω του πιεσμένου ωραρίου που δεν επιτρέπει αρκετό ύπνο και επιδρά αρνητικά στην επόμενη ημέρα. Δήλωσε ότι ενδιαφέρεται να ξαναέρθει στην Ελλάδα στο πλαίσιο της Greek Tourism Expo και το 2016.

Anastassios Ossipidis, AK Pegasus Reisen GmbH www.griechenlandreisen.net

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1993, έχει έδρα στη Γερμανία και ασχολείται με οργανωμένα γκρουπ θεματικού τουρισμού από την Ευρώπη για την Ελλάδα: θρησκευτικός τουρισμός, εκπαιδευτικά ταξίδια, αθλητικός τουρισμός, γαστρονομικά ταξίδια.

Σκοπός και στόχος της εταιρείας είναι και η ανάδειξη της σημερινής Ελλάδας.

•    Όπως σημειώνει ο κ. Ossipidis, οργανωτικά η έκθεση ήταν αρκετά καλή. Ο ίδιος πιστεύει πώς αρκετά θέματα μπορούν να βελτιωθούν στο μέλλον.

•    Σε ένα μεγάλο ποσοστό τα στελέχη και οι εκπρόσωποι εταιρειών που συνάντησε κάλυψαν τις επαγγελματικές ανάγκες που επιζητούσε. Κάποιοι όμως φαίνεται πως δεν είχαν ασχοληθεί πριν τη συνάντηση να δουν το εταιρικό προφίλ του γραφείου του και να ζητήσουν μετά ραντεβού.

Στα θέματα που πιστεύει ότι θα μπορούσαν να βελτιωθούν είναι:

Καλύτερος χωροταξικός σχεδιασμός, ώστε να βρίσκει εύκολα ο επισκέπτης προμηθευτής το σημείο για το ραντεβού και αυτόν που ζητά, για παράδειγμα η πινακίδα που υπήρχε σε κάθε τραπέζι με τον αριθμό του τραπεζιού να φαίνεται και από τις δύο πλευρές. Με δεδομένο ότι υπήρχαν μόνο 15 λεπτά για κάθε συνάντηση, δεν θα έπρεπε να χάνεται χρόνος στην αναζήτηση. Η πινακίδα θα μπορούσε να ήταν τοποθετημένη λίγο πιο ψηλά, ώστε να φαίνεται από μακριά αντί να είναι κολλημένη στο τραπέζι. Προτείνει μάλιστα να δίνεται η δυνατότητα πάνω στην πινακίδα να καταχωρείται και το λογότυπο κάθε εταιρείας για να διευκολύνεται η
αναζήτηση.

-Δήλωσε ότι τον ενδιαφέρουν ιδιαίτερα αυτές οι οργανωμένες επαγγελματικές εκδηλώσεις και με χαρά θα ήθελε να συμμετέχει και το 2016.

-Η έκθεση και οι εκθέτες ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες του γραφείου του σε αρκετά μεγάλο ποσοστό και ικανοποίησαν τις επαγγελματικές τους αναζητήσεις.

-Όσον αφορά το αποτέλεσμα που περιμένει από τη συμμετοχή στην έκθεση, ενημέρωσε ότι ήδη το γραφείο τους έχει ξεκινήσει κάποιες συνεργασίες μετά από την παρουσία του και τις συναντήσεις που πραγματοποίησε σε αυτήν την έκθεση.

Προτάσεις για βελτίωση της έκθεσης:


Α. Η μεγαλύτερη συμμετοχή ξενοδόχων.

Β. Μεγαλύτερη συμμετοχή επιχειρήσεων που ασχολούνται με εξειδικευμένο τουρισμό και, όπως σημείωσε, δεν εννοεί τουριστικά γραφεία που κάνουν τα πάντα, αλλά, για παράδειγμα, εταιρεία που ασχολείται με αθλητικές εκδηλώσεις και σπορ, περιπατητικά ταξίδια, γαστρονομικά ταξίδια. Γενικά εταιρείες που είναι εξειδικευμένες σε αυτό που λέγεται εναλλακτικές μορφές τουρισμού.

Γ. Επισκέψιμα οινοποιεία, ελαιοτριβεία, τυροκομεία και όλα αυτά που παράγουν παραδοσιακά προϊόντα. Ιδιαίτερα αυτά που βρίσκονται σε περιοχές που είτε έχουν μεγάλη τουριστική ανάπτυξη είτε είναι επάνω σε τουριστικές διαδρομές, για παράδειγμα κοντά στην Ολυμπία, στους Δελφούς κ.λπ.

Flavia Pizzini Citta Affari - Ιταλία www.cittaffari.eu φιλοξενούμενος επισκέπτης από την ομάδα MEETINGREECE (συντονίστρια ομάδας: Μαργαρίτα Μανούσου).

Η έκθεση ανταποκρίθηκε 100% στις προσδοκίες της Κας Pizzini, που είναι έμπειρο στέλεχος του επαγγελματικού τουρισμού.

Οι προγραμματισμένες συναντήσεις της με τους προμηθευτές ικανοποίησαν σημαντικά τις ανάγκες της για ενημέρωση. Θα εκτιμούσε ωστόσο αν οι προμηθευτές είχαν μαζί τους χάρτη για να της εξηγούν πού ακριβώς βρίσκεται το ξενοδοχείο τους.

Ασφαλώς και θα την ενδιέφερε να παραβρεθεί και στη διοργάνωση του 2016 ως φιλοξενούμενος επισκέπτης. Σε κάθε περίπτωση, θα περιμένει βέβαια να δει τα αποτελέσματα των συναντήσεων που είχε στη διοργάνωση του περασμένου Δεκεμβρίου.

Η έκθεση την ικανοποίησε σε γενικές γραμμές και ήταν η πρώτη φορά που ήρθε στην Ελλάδα ως φιλοξενούμενος επισκέπτης.
Κλείνοντας τις παρατηρήσεις της, σημείωσε ότι θα ήθελε να ευχαριστήσει όλους για την πολύ καλή φιλοξενία που είχε.

Το μόνο σημείο που έθιξε όσον αφορά τη βελτίωση της διοργάνωσης αφορά το χρόνο μετακίνησης και ίσως την επιλογή κάποιων ξενοδοχείων φιλοξενίας.

100% HOTEL SHOW 27- 29 Νοεμβρίου 2015


Στο MEC Παιανίας μεγάλη ήταν η προσέλευση επαγγελματιών υψηλών προδιαγραφών του τουριστικού κλάδου, ενώ μεγάλη επιτυχία παρουσίασαν τα workshops που έγιναν στις 28/11.
Συνεχής ήταν η ροή των επισκεπτών ξενοδόχων, αρχιτεκτόνων, σχεδιαστών και επαγγελματιών από όλους τους χώρους του τουρισμού. Το θετικό αυτό επαγγελματικό κλίμα δημιούργησε την ιδανική ατμόσφαιρα για ανάπτυξη συμφωνιών και συνεργασιών, αλλά και για ανταλλαγή ιδεών και απόψεων.

Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 100% Hotel Show στο MEC στην Παιανία. Οι επαγγελματίες επισκέπτες από όλους τους κλάδους του τουρισμού είχαν τη δυνατότητα να συναντήσουν σημαντικούς εκθέτες από όλη την Ελλάδα και να βρουν λύσεις που τους ενδιαφέρουν σε προϊόντα και υπηρεσίες.

Η επιτυχία της διοργάνωσης έθεσε ισχυρές βάσεις για την επόμενη διοργάνωση. Τόσο οι επισκέπτες όσο και οι εκθέτες του 100% Hotel Show υπογράμμισαν τη σημασία της έκθεσης αλλά και τις ουσιαστικές λύσεις που δίνει στον ξενοδοχειακό κλάδο.

Δίνοντας έμφαση στην εξέλιξη της ξενοδοχειακής αγοράς, βασικό σημείο αναφοράς της διοργάνωσης αποτέλεσαν, σύμφωνα με τους διοργανωτές, τα hotelier workshops, τα οποία, όπως ενημέρωσαν, παρακολούθησαν πάνω από 1.000 επισκέπτες, ενώ το ελληνικό design ξενοδοχειακού προϊόντος αναδείχθηκε με τον καλύτερο τρόπο μέσα από τα 100% Hotel Design Awards.

Expohotel, 21-13 Noεμβρίου 2015


H διοργανώτρια εταιρεία, Principal Management, είναι μία εταιρεία που διοργανώνει αποκλειστικά και μόνο εκθέσεις εδώ και μία δεκαετία.
Έχει ένα portfolio από επιτυχημένες εκθέσεις και εν καιρώ κρίσης. Οι περισσότερες από αυτές είναι B2B (επαγγελματικές/επιχειρηματικές συναντήσεις). Κορωνίδα έως και το 2015 αποτελούσε η έκθεση ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΕΠΙΠΛΟΥ. Η εταιρεία πιστεύει και στοχεύει μετά το 2015 η νέα «βασίλισσα» να είναι η EXPOHOTEL.

Ιδιοκτήτες της εταιρείας είναι οι κύριοι Ευάγγελος Χαμακιώτης και Παναγιώτης Χαμακιώτης.

- Οι λόγοι που οδήγησαν στη διοργάνωση αυτής της έκθεσης

Στην επαγγελματική αγορά του εξοπλισμού και της ανακαίνισης τουριστικών καταλυμάτων διαπίστωσαν ένα κενό μίας αποκλειστικής έκθεσης με αυτό το αντικείμενο. Αρκετοί από τους πελάτες της εταιρείας ζήτησαν τη διοργάνωση μίας έκθεσης με αντικείμενο τον εξοπλισμό και την ανακαίνιση των τουριστικών καταλυμάτων. Η ανταπόκριση στο αίτημά τους, αλλά και στις διαφαινόμενες ανάγκες της αγοράς, ήταν η δημιουργία της EXPO HOTEL.

- Εκθέτες και επισκέπτες στην πρώτη διοργάνωση

Στην πρώτη διοργάνωση που έγινε 21-23 Νοεμβρίου 2015 στο TAE KWON DO στο Παλαιό Φάληρο συμμετείχαν περισσότεροι από 90 εκθέτες, ενώ την επισκέφτηκαν περισσότεροι από 5.000 επισκέπτες, ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων.

- Εικόνα της πρώτης διοργάνωσης

Η πρώτη διοργάνωση φαίνεται να χαρακτηρίστηκε ιδιαίτερα επιτυχημένη. Τόσο οι εκθέτες όσο και οι επισκέπτες έμειναν ευχαριστημένοι από τη διοργάνωση και ανανέωσαν το ραντεβού τους για τον Νοέμβριο του 2016.

- Φιλοξενούμενοι επισκέπτες (hosted buyers)

Σημαντικός παράγοντας στην επιτυχία της έκθεσης ήταν αδιαμφισβήτητα η παρουσία σημαντικού αριθμού ιδιοκτητών και στελεχών ξενοδοχείων, διαμερισμάτων και ενοικιαζόμενων δωματίων. Οι διοργανωτές είχαν προσκαλέσει και φροντίσει για το κόστος μετακίνησής τους καθώς και για τη διαμονή τους σε γνωστά 5στερα ξενοδοχεία της Αθήνας.

Όπως ενημέρωσε ο κ. Γιάννης Σακελαρίου, διευθυντής Μάρκετινγκ της διοργανώτριας εταιρείας, στο πλαίσιο της πάγιας πολιτικής που υιοθετούν στη διοργάνωση επαγγελματικών εκθέσεων (Β2Β), παρέχουν σε επιλεγμένο αριθμό επισκεπτών φιλοξενία σε ξενοδοχεία πλησίον του εκθεσιακού κέντρου και μεταφοράς από την έδρα του επισκέπτη (περιφέρεια) προς την Αθήνα και επιστροφή μετά την επίσκεψή του στην έκθεση (αεροπορικό, ακτοπλοϊκό ή οδικό κόστος).

Η επιλογή έγινε με τη συνεργασία του ΣΕΤΕ, της ΣΕΤΚΕ και της ΠΟΔΙΞ. Φορείς οι οποίοι είχαν θέσει την έκθεση υπό την αιγίδα τους και είχαν άριστη συνεργασία.

Tae Kwon Do ως εκθεσιακός χώρος

Το TAE KWON DO είναι ένα σύγχρονο ολυμπιακό κτίσμα (2004) στο κέντρο της Αθήνας, εύκολα προσβάσιμο και με άριστη αισθητική.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ – ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΕΚΘΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ EXPOHOTEL

Πελεκανάκης Γιώργος, πρόεδρος της Ένωσης Διευθυντών Ξενοδοχείων

O κ. Γιώργος Πελεκανάκης είχε την ευθύνη επικοινωνίας και ενημέρωσης των ξενοδόχων και των διευθυντών ξενοδοχείων σχετικά με την πρόσκληση φιλοξενίας εκ μέρους των οργανωτών της έκθεσης expohotel. Όπως ενημέρωσε ο κ. Πελεκανάκης, τη Μαργαρίτα Μανούσου, είχε στείλει έγκαιρα ηλεκτρονική ενημέρωση σε όλους τους ενδιαφερόμενους.

Στη συνέχεια, για όσους ανταποκρίθηκαν έγινε έκδοση εισιτηρίων και έγιναν κρατήσεις σε 5στερα και 4στερα ξενοδοχεία της Αθήνας, σε σημείο που διευκόλυνε τους επισκέπτες αλλά και την πρόσβασή τους στην έκθεση. Προγραμματισμένα δρομολόγια μικρού λεωφορείου έδιναν τη δυνατότητα μετάβασης προς και από το ξενοδοχείο κάθε ώρα αντίστοιχα.

Ο κ. Πελεκανάκης αλλά και οι επισκέπτες ξενοδόχοι δήλωσαν πολύ ευχαριστημένοι και προσμένουν την επόμενη διοργάνωση για την έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωσή τους για προϊόντα και αγορές που θα πρέπει να κάνουν για τα ξενοδοχεία τους.

Μπρεντάνος Κωνσταντίνος – πρόεδρος ΣΕΕΔΕ

Ο κ. Μπρεντάνος είχε αναλάβει και ενημέρωσε όλους τους ιδιοκτήτες επιπλωμένων ενοικιαζόμενων διαμερισμάτων. Όσοι είχαν τη δυνατότητα χρόνου, πήγαν ως φιλοξενούμενοι επισκέπτες των διοργανωτών της έκθεσης και έμειναν πολύ ευχαριστημένοι. Σε όσους ανταποκρίθηκαν, έγινε έκδοση εισιτηρίων και κρατήσεις για τη διαμονή τους.

Όπως έχει ήδη αναφερθεί, τα προγραμματισμένα δρομολόγια μετάβασης προς και από το ξενοδοχεία και τα άλλα καταλύματα κάθε ώρα αντίστοιχα τους διευκόλυναν ιδιαίτερα. Ο κ. Μπρεντάνος ανέφερε μάλιστα ότι ήδη έχουν γίνει παραγγελίες από επιχειρηματίες για αγορές ως αποτέλεσμα της επίσκεψής τους στην έκθεση. Πιστεύει μάλιστα ότι μόλις υπάρξουν προγράμματα ανακαίνισης υποστηριζόμενα, θα γίνουν πολλές ακόμα παραγγελίες. Για το 2016 προβλέπει η έκθεση να έχει ακόμα μεγαλύτερη συμμετοχή από πλευράς ιδιοκτητών τουριστικών καταλυμάτων και ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία.

ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΕΚΘΕΤΩΝ


ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΣΤΡΩΜΑΤΟΠΟΙΙΑ ΑΒΕΕ (ΜEDIA STROM) www.mediastrom.gr


Όπως ενημέρωσε ο κ. Γιώργος Καλλιαμπάκος, διευθυντής Πωλήσεων Χονδρικής, Ξενοδοχείων & Εξαγωγών της εταιρείας ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΣΤΡΩΜΑΤΟΠΟΙΙΑ ΑΒΕΕ (ΜEDIA STROM), έμειναν πολύ ευχαριστημένοι από τη συμμετοχή τους σε αυτή την έκθεση. Ήταν μεγάλος ο αριθμός ξενοδόχων και ιδιοκτητών άλλων καταλυμάτων που επισκέφτηκαν το περίπτερό τους και ήδη υλοποιούν παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν μετά τη συμμετοχή τους στην έκθεση. Η Media Strom, σημείωσε ο κ. Καλλιαμπάκος, είναι η Νο 1 εταιρεία στη στρωματοποιία στην Ελλάδα και βασιζόμενη στην τεχνογνωσία και εμπειρία 48 ετών διαθέτει προτάσεις αναβάθμισης ξενοδοχειακού ύπνου για όλες τις κατηγορίες ξενοδοχειακών μονάδων. Πολλά είναι άλλωστε τα οφέλη συνεργασίας με τη Media Strom, όπως:

- Χαίρει αναγνώρισης και εμπιστοσύνης των 2.000 επαγγελματιών από τον ξενοδοχειακό και ναυτιλιακό κλάδο.

- Σύμφωνα με την εμπορική της πολιτική, διαθέτει τις καλύτερες προτάσεις προϊόντων ύπνου στις καλύτερες τιμές της αγοράς.

- Διαθέτει όλα τα προϊόντα ύπνου της καταναλωτικής αγοράς και στον επαγγελματικό κλάδο του ξενοδοχείου.

- Διαθέτει επαγγελματικές προτάσεις για πολυτελή ύπνο σε ξενοδοχειακές μονάδες κατηγορίας 5* & 4*.

- Προσφέρει ευελιξία στη δημιουργία προϊόντων και υπηρεσιών ύπνου με στόχο την αναβάθμιση ξενοδοχειακών μονάδων 3* & 2*.

- Παρέχει εξειδικευμένα πακέτα υπηρεσιών και προσφορών στους ξενοδόχους για τους πελάτες τους και το προσωπικό τους, κατόπιν συμφωνίας.

- Προσφέρει after sales υπηρεσίες και μετά την πώληση, καθ’ όλη τη διάρκεια χρήσης των προϊόντων ύπνου.
Ασφαλώς και σκοπεύουν να πάρουν μέρος και στη διοργάνωση του 2016 και προσδοκούν να υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη προσέλευση ιδιοκτητών και στελεχών τουριστικών καταλυμάτων ιδιαίτερα από μεγάλες τουριστικές μονάδες.

ΟΜΙΛΟΣ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΔΗ – ISTIKBAL: Έπιπλα – Στρώματα www.istikbalgreece.gr

Ο όμιλος Πορτοκαλίδη είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος ξενοδοχειακού εξοπλισμού της παγκόσμιας δύναμης στα στρώματα και στα έπιπλα, Istikbal, για Ελλάδα και Κύπρο. Παράλληλα διαθέτει δίκτυο 12 καταστημάτων λιανικής και απασχολεί περισσότερους από 70 εργαζομένους. Από το 2012 στην επιχείρηση λειτουργεί ανεξάρτητο τμήμα ξενοδοχειακού εξοπλισμού. Το τμήμα αυτό δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει καλύτερα τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση και τις ανάγκες των επιχειρήσεων αυτού του χώρου. Η δυνατότητα των εργοστασίων της Istikbal παραγωγής πολύ μεγάλου αριθμού στρωμάτων την ημέρα (11.000 στρώματα και 2.500 υποστρώματα/ημέρα) επιτρέπει στον όμιλο να μπορεί να διεκπεραιώνει εντός 30 ημερών παραγγελίες πολύ μεγάλου όγκου. Παράλληλα, διαθέτει μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους με παρακαταθήκη ανταλλακτικών, ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί άμεσα σε οποιαδήποτε έκτακτη ανάγκη πελατών.

O κ. Τηνιακός, διευθυντής πωλήσεων ξενοδοχειακού τομέα, δήλωσε πολύ ευχαριστημένος από την έκθεση. Σημείωσε ότι γίνεται την κατάλληλη εποχή. Ο Νοέμβριος, όπως είπε χαρακτηριστικά, είναι ο μήνας που προσφέρει το χρόνο στον ξενοδόχο πριν την εκκίνηση της τουριστικής περιόδου να προβεί σε παραγγελίες για αγορές που θα έχουν στόχο να καλύψουν ανάγκες ανακαίνισης πριν το άνοιγμα των ξενοδοχείων για την αναμενόμενη τουριστική περίοδο.

Σχετικά με τους επισκέπτες είπε ότι ήταν επαγγελματίες, πολλοί ξενοδόχοι, οι οποίοι μάλιστα στην πλειονότητά τους είχαν έρθει προσκαλεσμένοι και φιλοξενούμενοι από τους διοργανωτές της expohotel. Σκοπεύει να συμμετάσχει και στην επόμενη διοργάνωση και είναι βέβαιος ότι η συμμετοχή τους σε αυτή την έκθεση θα αποδώσει καρπούς.

ELECTRA – Γεωργιάδης Χρ. Αναστάσιος, Βιοτεχνία Επίπλων www.electra.com.gr

Ο κ. Τάσος Γεωργιάδης, ιδιοκτήτης και γενικός διευθυντής της εταιρείας, είπε ότι ήταν πολύ ευχαριστημένος από τη διοργάνωση expohotel. Οι επισκέπτες ήταν όλοι επαγγελματίες και οι περισσότεροι ήταν ξενοδόχοι και ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων με μεγάλο ενδιαφέρον για τα προϊόντα που παρουσίαζαν οι εκθέτες. Ο κ. Τάσος Γεωργιάδης τόνισε: «Ειδικά για τα δικά μας προϊόντα, τα έπιπλα εσωτερικού και εξωτερικού χώρου, που κατασκευάζει η βιοτεχνία μας για να ικανοποιήσει τις ανάγκες των ξενοδοχείων και των άλλων τουριστικών καταλυμάτων, ήταν μεγάλο το ενδιαφέρον των επισκεπτών. Ως αποτέλεσμα της παρουσίας μας στην έκθεση, πήραμε παραγγελίες τις οποίες ετοιμάζουμε τώρα. Ιδιαίτερα σημαντικός παράγοντας πιστεύουμε ότι ήταν η περίοδος που πραγματοποιήθηκε η έκθεση.
»Ασφαλώς σκοπεύουμε να ξαναπάρουμε μέρος και το μόνο που νομίζουμε ότι μπορεί να βοηθήσει την ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία της έκθεσης είναι να γίνει περισσότερη διαφήμιση».

PHILOXENIA 12-16 Νοεμβρίου 2015 Θεσσαλονίκη

Η αναπληρώτρια Υπουργός Οικονομίας Ανάπτυξης και Τουρισμού, κυρία Έλενα Κουντουρά, εγκαινίασε στη Θεσσαλονίκη την έκθεση Philoxenia.

Στην εναρκτήρια ομιλία της η υπουργός αναφέρθηκε στους βασικούς άξονες της εφαρμοζόμενης τουριστικής πολιτικής, στους στόχους και τις επιδιώξεις του ελληνικού τουρισμού.
Τόνισε ότι στις προτεραιότητες είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η εξειδίκευση του τουριστικού προϊόντος, η αναβάθμιση του επιπέδου και της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών και η προσέλκυση επενδύσεων.

Σε συναντήσεις της με παράγοντες του τουριστικού κλάδου στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης, η κυρία Κουντουρά μετέφερε τα θετικά μηνύματα που λαμβάνει από τις διεθνείς αγορές για τον ελληνικό τουρισμό το 2016.

Τόνισε ότι οι ξένες αγορές, όπως της μεταφέρθηκε στην πρόσφατη έκθεση WTM στο Λονδίνο, εκφράζουν την εμπιστοσύνη τους στον ελληνικό τουρισμό.

Πετυχημένη η συμμετοχή του Δήμου Δελφών στη PHILOXENIA 2015

Με έμφαση στην υποψηφιότητα της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης για το 2021, συμμετείχε ο Δήμος Δελφών στην έκθεση PHILOXENIA με παρουσία στο περίπτερο της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.
Ο δήμαρχος κ. Θανάσης Παναγιωτόπουλος, ο πρόεδρος της ΤΚ Δελφών και μέλος της Επιτροπής Τουρισμού, κ. Λεωνίδας Σακελλαρίου, και η πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού και δημοτική σύμβουλος Δελφών, Έλλη Κοτσάνου-Ρομβοτσάνου, είχαν συναντήσεις με εκπροσώπους της τουριστικής αγοράς, άλλους εκθέτες και επισκέπτες της έκθεσης, που με προθυμία προσυπέγραψαν τη δήλωση συμπαράστασης για την υποψηφιότητα του δήμου, ενώ σημαντικό ήταν και το ενδιαφέρον των παριστάμενων εκπροσώπων των Μέσων Ενημέρωσης για την προβολή της περιοχής στο πλαίσιο και της συγκεκριμένης διεκδίκησης.

Συμμετοχή των Anatolia Hotels στην 31η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού PHILOXENIA

Με μεγάλη επιτυχία συμμετείχαν τα Anatolia Hotels στην 31η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού στη Θεσσαλονίκη μεταξύ 12-15 Νοεμβρίου 2015.
Στόχος του ομίλου Anatolia Hotels ήταν η προβολή και η προώθηση των ξενοδοχείων σε Θεσσαλονίκη και Κομοτηνή, καθώς και του νέου μέλους της οικογενείας, του πολυτελούς Senses Luxury Villas & Suites, στη Μύκονο. Επίσης, η εύρεση νέων συμμαχιών ανάπτυξης της εταιρείας μέσω ανάληψης μάνατζμεντ νέων μονάδων, καθώς και δημιουργίας δικτύου με τη μέθοδο του franchise.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης, το τμήμα πωλήσεων είχε προγραμματισμένα ραντεβού με hosted buyers από διάφορες αγορές, οι οποίοι έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον κάθε προορισμό ξεχωριστά.

Δήμος Μονεμβασιάς

Ο Δήμος Μονεμβασίας συμμετείχε στην 31η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού PHILOXENIA με δικό του περίπτερο. Στο πλαίσιο συναντήσεων με τους εμπορικούς επισκέπτες, δόθηκε η ευκαιρία στους εκπροσώπους του Δήμου Μονεμβασίας, Δημήτρη Πολλάλη και Θεοδούλη Σπυριδάκου, να αναδείξουν τις τουριστικές δυνατότητες και τα μοναδικά τουριστικά πλεονεκτήματα του τόπου, με απώτερο σκοπό την ενδυνάμωση του τουριστικού προϊόντος, την αύξηση του τουριστικού ρεύματος προς την περιοχή, αλλά και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η ΔΕΘ - HELEXPO ΑΕ απένειμε έπαινο στο περίπτερο του Δήμου Μονεμβασίας για τη συμμετοχή του και την αξιόλογη και σταθερή παρουσία του.

Ένωση Ξενοδόχων Σκιάθου

Δράσεις της Ένωσης Ξενοδόχων Σκιάθου στην 31η Έκθεση Philoxenia μέσω του προέδρου αυτής, κ. Μάκη Κουκουλάκη.

1.    Πέρα από την παρουσία του στο ετήσιο συνέδριο της ΠΟΞ, όπου συζητήθηκαν θέματα όπως η αύξηση του συντελεστή ΦΠΑ, η συνεχόμενη αύξηση της παραοικονομίας και οι εξελίξεις σχετικά με το προσφυγικό ζήτημα και οι επιπτώσεις που έχει στην εικόνα της χώρας και στους νησιωτικούς προορισμούς του Ανατολικού Αιγαίου, ο κ. Κουκουλάκης πραγματοποίησε ενδιαφέρουσες συναντήσεις.

2.    Συνάντηση με φορείς από τις Ενώσεις Ξενοδόχων Σκοπέλου και Μαγνησίας και συζήτηση για μεταξύ τους συνεργασία.

3.    Συνάντηση με την αεροπορική εταιρεία Ellinair με στόχο την προσπάθεια σύνδεσης των αεροδρομίων της Σκιάθου και της Θεσσαλονίκης.

4.    Συνάντηση με τον κ. Κώστα Σκαγιά, αντιπρόσωπο της τουριστικής προβολής του Δήμου Μυκόνου, και ανταλλαγή απόψεων και ιδεών για τρόπους καλύτερης προβολής της Σκιάθου.
Συνάντηση με πλήθος τουριστικών γραφείων αλλά και δημόσιων φορέων με σκοπό την προώθηση της Σκιάθου στη Βόρεια Ελλάδα αλλά και στο σύνολο των βαλκανικών χωρών.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις